Harald Brombach (digi.no) Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Microsoft med tvungen oppdatering til Intel-prosessorer Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Rare tall. Min 3.30 CPU rapporteres å gå på 3.59. Men hverken bus speed eller noe annet er overklokket. Og tallet varier mellom 3.59 og 3.66. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 22. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2020 Lars-Erik skrev (1 time siden): Hva kommer dette av? Turbo Boost? https://www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/turbo-boost/turbo-boost-technology.html Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Sitat Så langt har den ikke kommet på undertegnedes PC, men dette er helt klart en oppdatering som ikke kan fravelges. Ofte er det bedre å hoppe i det, så jeg har installert oppdateringen Javel, nei!? Hæ.. 3 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 qualbeen skrev (16 timer siden): Javel, nei!? Hæ.. Jeg tror ‘undertegnede’s alter ego flippa ut i en liten akutt schizofrenisk storm, eller en demon overtok kroppen. Uansett tyder det på at det psykiatriske systemet er så nedbygget at alle kan bevege seg fritt og umedisinert i samfunnet. Ettersom vitenskapelig assistanse ikke er tilgjengelig, bør noen kontakte jesuittene så de kan drive ut ånden med litt eksorsisme. ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå