Ludvig86 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Hepp! Jeg har en Huawei P20 Pro. Jeg tenkte å prøve å betale på butikken med mobilen, siden Nordea-appen "Nordea Wallet" lar man betale via mobilen igjennom Google Pay. Men jeg får aldri noen reaksjon fra telefonen. Har prøvd å bruke NFC til å kommunisere med ett fotoapparat også, men ingen reaksjon der heller. Er det noen kjente NFC-problemer med Huawei eller denne spesifike telefonen? Evt. Hvordan tester jeg om funksjonen faktisk virker? Takker for innspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Nordea Wallet er vel det samme som Google Pay, og dermed er helt uavhengige av hverandre? Det er KORTET du legger til i Google Pay. Fungerer forøvrig fint på mine Huaweier. For å sjekke om du NFC virker kan du holde telefonen inntil et av dine kontaktløse bankkort for å se om du får noen reaksjon. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 28. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2020 Hei! Jeg fikk det til å fungere. Jeg måtte innstallere Google Pay-appen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå