Espen Jansen Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Epic Games Store åpner gavesekken nok en gang. Civilization VI er gratis på PC i en uke framover Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Kan noen forklare meg hva er 4x spill er? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Limbeck skrev (2 minutter siden): Kan noen forklare meg hva er 4x spill er? Google + Wikipedia = sant. https://en.wikipedia.org/wiki/4X Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Uansett, flott å få vite som slike gratisgreier. Må jo nesten laste det ned og prøve det da. Har gode minner fra gamle Civ. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Gta v sist, nå dette. Ganske rå titler de gir bort om dagen! Lenke til kommentar
Arnstein86 Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Platinum har også 50% rabatt hos Epic hvis du ønsker å skaffe alle DLC til nå. Det ser ut som lekkasjen stemmer og at de neste spillene i rekken er: Borderlands The Handsome Collection Ark Survival Evolved Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Må jo nesten kjøpe ny SSD snart. Listen, i tilfelle den slettes "GTA V: May 14 Civilization 6: May 21 Borderlands - The Handsome Collection: May 28 ARK Survival Evolved: June 4" ARK Survival ser ikke helt ut som min greie, men Borderlands kan være interessant å prøve. Endret 22. mai 2020 av hekomo Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Rimelig heftige gratistitler som blir gitt bort ja. Lurer på hva kostnaden er i utgangspunktet? Jeg trur jeg snart har 100 spill på Epic-kontoen og de er gratis rubb og stubb. Noe er jo rimelig Indie, men det er en del AAA-titler der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå