Sharpings Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) Hvordan får man til det egentlig? Har fulgt en del YouTube videoer om hvordan det skal gjøres, men det er alltid noe som skjer på min telefon som ikke skjer i videoen, så det funker aldri. Noen som har en genial løsning på dette? Endret 21. mai 2020 av Sharpings Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) Sparker i gang denne, siden overskriften er der. Noen som har mobilen med fungerende Google service nå? Vipps, BankID osv. Event P40 eller p40 pro. Har P40 lite og ønsker å prøve meg på Google. Fint med erfaringer. Gidder ikke om det må ulike fiks til hele tiden. Endret 22. september 2021 av plankeby Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Den enkleste måten å gjøre det på er å laste ned appen Gspace. Denne fungerer som en emulator og lar deg bruke de fleste tjenester som er avhengig av GMS. Vipps fungerer utmerket 🙂 Lenke til kommentar
Oskar Hansson Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 On 9/23/2021 at 7:24 AM, torbjornhb said: Den enkleste måten å gjøre det på er å laste ned appen Gspace. Denne fungerer som en emulator og lar deg bruke de fleste tjenester som er avhengig av GMS. Vipps fungerer utmerket 🙂 Funker BankID app i gspace? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Oskar Hansson skrev (44 minutter siden): Funker BankID app i gspace? Nå er det hundre år siden jeg brukte Huawei telefonen, så jeg er dessverre usikker 🙂. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå