Kamerat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hadde vel egentlig ikke tenkt ut noen nyttårsforsetter, men det er noen ting jeg må få til i året som kommer... Skaffe meg lappen Få meg jobb Slutte å klå på individer av samme kjønn Begynne å "klå" på individer av det motsatte kjønn Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Hadde vel egentlig ikke tenkt ut noen nyttårsforsetter, men det er noen ting jeg må få til i året som kommer... Skaffe meg lappen Få meg jobb Slutte å klå på individer av samme kjønn Begynne å "klå" på individer av det motsatte kjønn Det er disse utsagnene som får meg til å låse døren om kvelden... (les: punkt 3) Endret 2. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har egentlig ingen forsetter i den forstand, men jeg skal: * Trene mer * Kjøpe minst en ny mobiltelefon (blir ofte 2 nye pr. år) * Dame (?) * [Kommer kanskje i en senere EDIT] Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ta opp de fagene jeg mangler Begynne å sove hjemme natt til søndager Ta oppvasken litt oftere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå