Gå til innhold

Kort til å kjøpe BTC. Litt problemer/spørsmål

Gjest 6d611...d84

Anbefalte innlegg

Gjest 6d611...d84

Hei, håper noen kan hjelpe med litt råd her

Har kjøpt littegrann Bitcoin av og til, gjennom noe som heter Moonpay. Der kan du kjøpe litt inntil en grense (€ 50) i en viss periode uten å laste opp dokumenter. Noe som passer meg som kjøper lite.
Etter en stund det hadde fungert, fikk jeg beskjed at kortet var "declined" av banken, og jeg måtte kontakte dem. Mastercard hos Cresco access.
Men de kunne ikke se noenting galt, og kunne ikke svare på hvorfor det skjedde. Alt var i orden der sa de.

Så ville jeg prøve med et Visakort i en sparebank. Da fikk jeg samme beskjed med en gang, og en melding om at noe som heter "Nets" hadde sperret kortet på vegne av banken. Da jeg ringte de, ble det gjenåpnet med en gang, når jeg sa det var meg, og da var alt greit.

Men jeg ville helst brukt mastercardet, og lurer da på: Er det noen tjeneste som tilsvarer Nets som er  et sånt mellomledd der for Cresco eller DNB?
For Nets hadde ikke noe med de å gjøre sa de. Noen som vet det? For da er det kanskje de jeg bør kontakte, men jeg vet ikke hvilken tjeneste det er.

Anonymous poster hash: 6d611...d84

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6d611...d84
Dubious skrev (9 minutter siden):

Er det lønnsomt å kjøpe bitcoin på kreditt?

Er ikke sikker hva du mener nå, har jo penger på konto.

Men hva er ditt råd da til hvordan kjøpe? :) Skal over til en wallet da.

Anonymous poster hash: 6d611...d84

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...