Jtyren Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Hei, har montert ny kontakt og lys på min combicamp, nå skulle jeg ha sjekket om den fungerer. Har IKKE bil her med "hengerfeste og kontakt" så finnes det en måte å se om lysene fungerer? #blond kjærring ? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Spør noen du kjenner om du kan låne en bil, eventuelt bruk Bilkollektivet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Du kan kjøpe 12 V kontakttester som kan simulere både henger og trekkvogn. Men det er nok både dyrare og meir tidkrevjande enn nødvendig. Kjenner du ingen med hengerfeste som kan stikke innom ein tur? Kan du spørre på feks Facebook? Eventuelt annonsere dette som ein småjobb der du betalar nokre kroner for at nokon skal kome innom? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg lurer på hvorfor du har henger, når du ikke har bil med hengerfeste..? Lenke til kommentar
Jtyren Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg har bil med hengerfeste, men har lånt den bort noen dager, så da fixer jeg hengeren og spurte etter tips. Det har jeg fått og lysa funker de, så da blir det tur når jeg får tilbake bilen MED hengerfeste. Mer du lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå