mahuns Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg vurderer å skaffe meg en PDA for å bruke til navigasjon i bilen. Dell Axim, iPac, Garmin e.l. Noen som har noe erfaring med noen av disse? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Faren til en venn av meg får det til å virke uten problemer. Vet dessverre ikke noe videre om det... Lenke til kommentar
saarfot Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei Jeg vil anbefale pocket pc med blåtann. Jeg bruker TOMTOM programvare og Socket GPS mottager og jeg finner alltid fem dit jeg skal i skandinavia. Lykke til! Saarfot Lenke til kommentar
mahuns Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Hei Takker for svar. Hvilken type PDA bruker du? Fordelen med blåtann er at du kjører trådløst mellom GPS mottaker og PDA, ikke sant? Andre fordeler? Jeg er i tvil om hvor kraftig PDA trenger å være. Skal primært kjøre navigasjon. Har forstått at plass for ekstra minnekort er nødvendig for å lagre kartene over større områder. Betyr størrelse på cpu noe? Mvh Magne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg innbiller meg at CPU-størrelsen ikke har så mye å si. Men det kan nok være en fordel med størst mulig CPU. Hvis det er navigasjon du kjøper PDAen for, da bør du nok ikke satse på en Palm, som jeg ellers ville anbefalt. Blåtann fungerer nok en del bedre enn IrDA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå