MariusJS Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 On 11/29/2020 at 11:37 AM, ray001 said: haha, var litt kjapp der ja på morgen kvisten 🙂 Ja det stemmer nok mer ja, men da var det heller ikke så lukrativt 🤪 Tja, du kan jo feks legge inn sb1 mc og få 1% der og så få 1% via curve i tillegg, så 400-1200kr i mnd igjen da Eventuelt så finnes det litt mere obskure kort du kan få tak i med 3-5% cashback Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Betaling med mobil er bra, men hvorfor får jeg registrert bonuser som f.eks drivstoffrabatt eller maskinvask på Cirkle K? Heller ikke fordeler i butikken. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Enn så lenge må en nok gå tilbake til å scanne eventuelle bonuskort og sånt manuelt før man betaler. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 48 minutes ago, henrikwl said: Enn så lenge må en nok gå tilbake til å scanne eventuelle bonuskort og sånt manuelt før man betaler. La inn Trumf, men selvbetjeningen på Spar klarer ikke å lese koden fra mobilen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Når jeg betaler på Kiwi må jeg betale 2x med klokken før betaling går igjennom. 1x for registrere Trumf bonus så 1x for selve betalingen. Litt tungvint men det går nå ann... Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Sikker på at du får Trumf på betaling med klokke/telefon? Google/Apple/Garmin Pay bruker vel alle et virtuelt VISA/MasterCard og ikke et BankAxept kort, og har dermed ikke mulighet til å finne informasjon om Trumf, da det er knyttet opp mot bankkonto. Hvorfor det krever to taps med telefon/klokke for å betale vet jeg ikke. Betaling med et fysisk kredittkort krever jo ikke det. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Det var en/ei i butikken som sa det... Lenke til kommentar
minim Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 koots skrev (14 timer siden): Sikker på at du får Trumf på betaling med klokke/telefon? Google/Apple/Garmin Pay bruker vel alle et virtuelt VISA/MasterCard og ikke et BankAxept kort, og har dermed ikke mulighet til å finne informasjon om Trumf, da det er knyttet opp mot bankkonto. Hvorfor det krever to taps med telefon/klokke for å betale vet jeg ikke. Betaling med et fysisk kredittkort krever jo ikke det. Måtte det i noen butikker med Google pay og må gjøre det med Apple pay også nå så det virker som noe de bevisst har lagt inn. Kiwi mener jeg å huske krever dette hver gang. Kort går på første forsøk trådløst. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2021 Får ikke registrert trumf ved bruk av mobil eller klokke. Bare å sjekke historikk inne på trumf Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 On 1/8/2021 at 10:16 AM, Windoge said: La inn Trumf, men selvbetjeningen på Spar klarer ikke å lese koden fra mobilen. Noen ganger hjelper det å justere opp skjermlyset på mobilen til max. Funket på Posten sine scannere f.eks. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Noen som vet om Curve fungerer med Garmin Pay nå? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Fungerer Trumf og Curve sammen? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2021 Forfatter Del Skrevet 13. august 2021 (endret) brukernavn331 skrev (9 minutter siden): Fungerer Trumf og Curve sammen? Nei, ingen av mine kjøp med curve er registrert mot trumf. Ikke google pay eller Garmin pay heller for den saks skyld Endret 13. august 2021 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 ProphetSe7en skrev (9 minutter siden): Nei, ingen av mine kjøp med curve er registrert mot trumf. Ikke google pay eller Garmin pay heller for den saks skyld Blæ. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2021 Forfatter Del Skrevet 13. august 2021 Liten rettelse. Ser at jeg ikke har lagt til trumf i curve, så da får jeg ikke testet det før i morgen. Men på google pay virker det ikke selv om trumfkortet er registrert. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 (endret) ProphetSe7en skrev (15 minutter siden): Liten rettelse. Ser at jeg ikke har lagt til trumf i curve, så da får jeg ikke testet det før i morgen. Men på google pay virker det ikke selv om trumfkortet er registrert. Da må man først scanne Trumf kortet vis Curve, deretter betale med Google Pay? Bruker Apple Pay så litt usikker på hvordan det vil fungere. Endret 13. august 2021 av brukernavn331 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 brukernavn331 skrev (12 timer siden): Da må man først scanne Trumf kortet vis Curve, deretter betale med Google Pay? Bruker Apple Pay så litt usikker på hvordan det vil fungere. Grunnen til at ingen sånne bonus-kort ordninger fungerer med Google Pay, Apple Pay, Fitbit Pay eller noen av de andre Pay-ene er at disse bonuskortene hekter seg på BankAxept-delen av det fysiske kortet ditt – og ingen *Pay løsninger støtter BankAxept. De er ren VISA/MasterCard. 2 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) Det som vil fungere er hvis du har TrumfVisa og legger det inn i Curve. Da får du fortsatt 0,5% bonus på bruk, men ikke den ekstra bonusen du får hos NorgesGruppen. Endret 18. august 2021 av borchgrevink Lenke til kommentar
Normix Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Sparebank1 sitt VISA fungerer nå med Google pay, eller wallet som det vel nå heter. 1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Normix skrev (3 timer siden): Sparebank1 sitt VISA fungerer nå med Google pay, eller wallet som det vel nå heter. Det samme gjelder Sparebank 1 sitt mastercard, som har 1% cashback på alle kjøp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå