MariusJS Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Hmmm, får man fortsatt mastercard rabatten? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Så lenge man har all informasjonen frå det fysiske kortet så kan eg ikkje sjå at det skulle utgjere ein forskjell om du har det fysiske kortet. Med gratisversjonen (blue) så får du berre cashback i 90 dager, deretter ingen rabatt om du ikkje betaler for eit kredittkort. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. august 2020 Forfatter Del Skrevet 16. august 2020 Ikke cashback jeg er ute etter med curve, men betale med mobilen. Hadde en fått cashback så hadde det vært en ekstra bonus, men da må en vel ut med 10€ i mnd. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 borchgrevink skrev (På 15.8.2020 den 0.05): Må vel få det fysiske kortet for å aktivere? Man må ikke bestille et fysisk kort eller. Det er det jo ikke noe poeng i. Man kan velge å kun bruke digitalt. Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Jeg bestilte Curve Blue og måtte vente på fysiske kortet for å aktivere kortet, måtte ha de fire siste sifrene på kortet. Etter det la jeg kortet inn på Apple Pay og det funker som en drøm. MariusJS skrev (6 timer siden): Hmmm, får man fortsatt mastercard rabatten? Mastercard rabatten gjelder ikke i følge DNB sider. Om det var den du mente. «Generelle unntak for alle Supertilbud: Gjelder ikke for varer som allerede er i bestilling, kjøp av gavekort, betaling med Curve-kort, Apple Pay eller Google Pay, eller i kombinasjon med andre rabattavtaler eller for tidligere innhentede tilbud.» https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html Endret 16. august 2020 av BerntOK Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Må skrive det nok en gang. Ikke bestill kort. Bare digitalt. Da kan du bruke Google Pay/Apple Pay med engang. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 12 minutes ago, BerntOK said: Jeg bestilte Curve Blue og måtte vente på fysiske kortet for å aktivere kortet, måtte ha de fire siste sifrene på kortet. Etter det la jeg kortet inn på Apple Pay og det funker som en drøm. Mastercard rabatten gjelder ikke i følge DNB sider. Om det var den du mente. «Generelle unntak for alle Supertilbud: Gjelder ikke for varer som allerede er i bestilling, kjøp av gavekort, betaling med Curve-kort, Apple Pay eller Google Pay, eller i kombinasjon med andre rabattavtaler eller for tidligere innhentede tilbud.» https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html Hmmm, så sb1 sin burde gjelde? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Randeboy skrev (2 timer siden): Må skrive det nok en gang. Ikke bestill kort. Bare digitalt. Da kan du bruke Google Pay/Apple Pay med engang. Eg oppdaga ikkje at det var eit alternativ ein gong. Så no har eg eit fysisk kort liggande som eg ikkje har brukt til anna enn å lese dei fire siste sifra. Litt vekkasta tid og ressursar for Curve, men for meg er det gratis så då er det ikkje så nøye. Det fysiske kortet kan no uansett kastast. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Hvilke forsikringer og fly bonos er det med kortene? Hva er best å velge om man flyr 10-12x i året? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) 21 minutes ago, ray001 said: Hvilke forsikringer og fly bonos er det med kortene? Hva er best å velge om man flyr 10-12x i året? Antagelig Norwegian Visa kredittkort Endret 20. august 2020 av MariusJS Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Har Handelsbanken som hovedbank, Sr-bank og har opprettet konto i Sbanken. Har og kredittkortene ifra SAS Amex og SAS mastercard kredittkort så en får vel bonus poengene selv om man bruker Curve kortet? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 12 minutes ago, ray001 said: Har Handelsbanken som hovedbank, Sr-bank og har opprettet konto i Sbanken. Har og kredittkortene ifra SAS Amex og SAS mastercard kredittkort så en får vel bonus poengene selv om man bruker Curve kortet? Ville kontaktet banken og hørt, eller eventuelt bare testet det selv Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Amex SAS fungere ikke med Curve. Men det var ikke lett å registrere SAS mastercard får bare denne feilmeldingen. Fikk en kode Crv*c-xxxxxx med og et trekk på 7,20kr, og la inn koden men står bare å spinner ? Endret 20. august 2020 av ray001 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 4 hours ago, ray001 said: Amex SAS fungere ikke med Curve. Men det var ikke lett å registrere SAS mastercard får bare denne feilmeldingen. Fikk en kode Crv*c-xxxxxx med og et trekk på 7,20kr, og la inn koden men står bare å spinner ? Jeg sleit også litt, ga det ett døgn så fungerte det. Testet Curve i to butiker i dag, så får vi se i morgen om jeg får Sb1 rabatt Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Kommer ikke videre uansett hva jeg gjør. Avinnstallert app, prøvt via Apple uten lykke. Prøvt med å reset passord, men får ikke link på å resette passordet. Sendt de en recuest på hjelp for et par timer siden, enda ikke svar så får se imorgen da. Ikke lett å ringe dem heller... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Curve-støtte må etter det jeg har forstått implementeres i ulike bonusordninger for at det skal fungere som originalt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 1 hour ago, vidor said: Curve-støtte må etter det jeg har forstått implementeres i ulike bonusordninger for at det skal fungere som originalt. sb1 gir plain 1% på alt om du har aktivert det, så burde vel neppe kreve noe ekstra støtte 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Trygt å betale avventene med Vipps eller Paypal? Money on hold? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 2 hours ago, Gouldfan said: Trygt å betale avventene med Vipps eller Paypal? Money on hold? hm? Lenke til kommentar
minim Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Denne tråden fikk meg til å legge inn google pay her om dagen. Fungerer jo helt strålende overalt Til dere som har bank som ikke støtter dette så hadde jeg i det minste sendt mail og uttrykt misnøye og gjerne byttet bank om det ikke er tungvindt mtp andre tjenester. Ikke la dem få kjøre "vi satser på vipps" stilen og fryse ut gpay med kundens stille aksept. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå