albions Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Finnest det ein måte eg kan få "verdens beste spill" til å virke i winXP... Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Finnest det ein måte eg kan få "verdens beste spill" til å virke i winXP... Ja. Lenke til kommentar
albions Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 åssen da ? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Last ned patchen vel! Og patch configuratoren... http://www.ttdpatch.net/ http://www.divxland.org/ttd/ttdxc.htm Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg fikk tak i transport tycoon, og jeg kommer jo inn i spillet, men etter noen sekunder (når jeg skal velge brett) så klikker det, og jeg kommer til desktop liksom.. ER dette fordi jeg ikke har den patchen? I begynnelsen av spillet står det "kan ikke åpne porten com 3". Så kan jeg ignorere eller lykke... jeg har trykka "ignorer" hittils, men så klikker det ganske snart... Men jeg prøvde med den patchen, mn det står bare at den ikke finner "tycoon.exe".. Hva skal jeg gjøre?? jeg vil spille tycoon!!!! Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 w3p: Du må nok ha Windows versjonen. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "verdens beste spill" ??? Jag tyckte det var väldigt kul i början, eftersom jag även älskade Railroad Tycoon... Men när jag väl kom på "lok-tricket" för att eliminera konkurrenterna så försvann utmaningen. /Olle Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "verdens beste spill" ??? Jag tyckte det var väldigt kul i början, eftersom jag även älskade Railroad Tycoon... Men när jag väl kom på "lok-tricket" för att eliminera konkurrenterna så försvann utmaningen. /Olle Ganske enig der ja, makan til bug skal du leite lenge etter. Huske at når eg spelte Transport Tycoon i nettverk gjekk mesteparten av tida med på å bygge jernbanespor rundt alle jernbanespora mine slik at toget mitt ikkje blei sabotert. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ... når eg spelte Transport Tycoon ... gjekk mesteparten av tida med på å bygge jernbanespor rundt alle jernbanespora mine ... Och hur skyddade du dina bussar och lastbilar på att bli påkörda i järnvägsövergångarna? Man blir ju inte ens av med loket när man kör på ett vägfordon. /Olle Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ... når eg spelte Transport Tycoon ... gjekk mesteparten av tida med på å bygge jernbanespor rundt alle jernbanespora mine ... Och hur skyddade du dina bussar och lastbilar på att bli påkörda i järnvägsövergångarna? Man blir ju inte ens av med loket när man kör på ett vägfordon. /Olle Her var triksett og bygge jernbanesporene slik at dei spora som var rundt jernbanen ligger normalt på jernbana. |||||||||||||||| <--- Jernbanespor ---------------- <-- Jernbane |||||||||||||||| Dette hindrer bygging av vei som krysser jernbanen din. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dette hindrer bygging av vei som krysser jernbanen din. Detta var inte problemet, utan tvärtom; Hur förhindra att motståndaren bygger en järnväg över bilvägen där din trafik går. Om motståndaren bygger bilväg över min järnväg är det ju bara bra, eftersom det är hans bilar och bussar som blir mosade. Annars kom jag på att bästa sättet att undvika problem var att hålla sej till flyg- och båttrafik, eftersom dessa inte kan slås ut på samma sätt. /Olle Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Husker jeg saboterte datamaskinen ved å bygge jernbanespor på hans lange veistrekninger, for så å slette jerbanesporet etterpå (da også inkludert veien hvor han hadde transportrutene sine ) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fett å se andre som liker TTD her! Husker jeg i første versjon, Transport Tycoon, irriterte meg over grensa på stasjoner. Det ble litt mange tog til slutt..... Halvparten av plassen i den lille verdenen gikk med til jernbanesporene til selskapet mitt...... Og resten var flyplasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå