Gå til innhold

Transport Tycoon Deluxe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg fikk tak i transport tycoon, og jeg kommer jo inn i spillet, men etter noen sekunder (når jeg skal velge brett) så klikker det, og jeg kommer til desktop liksom.. ER dette fordi jeg ikke har den patchen?

I begynnelsen av spillet står det "kan ikke åpne porten com 3". Så kan jeg ignorere eller lykke... jeg har trykka "ignorer" hittils, men så klikker det ganske snart...

Men jeg prøvde med den patchen, mn det står bare at den ikke finner "tycoon.exe"..

Hva skal jeg gjøre?? jeg vil spille tycoon!!!! :p

Lenke til kommentar
"verdens beste spill"

???

Jag tyckte det var väldigt kul i början, eftersom jag även älskade Railroad Tycoon...

Men när jag väl kom på "lok-tricket" för att eliminera konkurrenterna så försvann utmaningen.

/Olle

Ganske enig der ja, makan til bug skal du leite lenge etter. Huske at når eg spelte Transport Tycoon i nettverk gjekk mesteparten av tida med på å bygge jernbanespor rundt alle jernbanespora mine slik at toget mitt ikkje blei sabotert. :D

Lenke til kommentar
... når eg spelte Transport Tycoon ... gjekk mesteparten av tida med på å bygge jernbanespor rundt alle jernbanespora mine ...

Och hur skyddade du dina bussar och lastbilar på att bli påkörda i järnvägsövergångarna?

Man blir ju inte ens av med loket när man kör på ett vägfordon. :devil:

/Olle

Lenke til kommentar
... når eg spelte Transport Tycoon ... gjekk mesteparten av tida med på å bygge jernbanespor rundt alle jernbanespora mine ...

Och hur skyddade du dina bussar och lastbilar på att bli påkörda i järnvägsövergångarna?

Man blir ju inte ens av med loket när man kör på ett vägfordon. :devil:

/Olle

Her var triksett og bygge jernbanesporene slik at dei spora som var rundt jernbanen ligger normalt på jernbana.

|||||||||||||||| <--- Jernbanespor

---------------- <-- Jernbane

||||||||||||||||

Dette hindrer bygging av vei som krysser jernbanen din. :yes:

Lenke til kommentar
Dette hindrer bygging av vei som krysser jernbanen din.

Detta var inte problemet, utan tvärtom; Hur förhindra att motståndaren bygger en järnväg över bilvägen där din trafik går.

Om motståndaren bygger bilväg över min järnväg är det ju bara bra, eftersom det är hans bilar och bussar som blir mosade. :devil:

Annars kom jag på att bästa sättet att undvika problem var att hålla sej till flyg- och båttrafik, eftersom dessa inte kan slås ut på samma sätt.

/Olle

Lenke til kommentar

Fett å se andre som liker TTD her! :D

Husker jeg i første versjon, Transport Tycoon, irriterte meg over grensa på stasjoner. Det ble litt mange tog til slutt.....

Halvparten av plassen i den lille verdenen gikk med til jernbanesporene til selskapet mitt...... Og resten var flyplasser :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...