Lapette Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis dere kunne velge 1 stk PC spill å ta med dere på en øde øy (Alienware dataen stod der selvsagt fra før) Hvilket spill skulle det vært? Spillet å være til PC og ha hatt release dato i 2003! Personlig ville jeg nok valgt Neverwinter Nights: Hordes of the underdark! Et laaangt og saftig spill jeg kunne overlevd på en øde øy med i flere år (I alle fall uker) Noen som er enige? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Knights Of The Old Republic Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Teit tema egentlig.. Dette er et forum. Chatting slik kan du ta på IRC. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Teit tema egentlig.. Dette er et forum. Chatting slik kan du ta på IRC. plz, synes det var mosomt jeg! Hadde tatt med meg cs. Edit: ja selfølgelig cs 1.6 som kom ut i 2003 Endret 31. desember 2003 av Vigji^ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg regner med at pc'en ikke var koblet til internett... I såfall ville jeg tatt med meg ES3: Morrowind og lagd den største moden til det ever! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 EverQuest. Det ville liksom vart, men jeg måtte da hatt nettlinje også. Den antar jeg er på plass i satellitform siden Alienware PC-en allerede er der. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Uten nett: Ghotic 2 Med nett: NWN - Hordes of Underdark Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hadde vel tatt med *tenker veldig hardt* Uten nett- Morrowind Med nett- CS 1.6 hvis de hadde kutta ut 1.5 mens jeg var på øya.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå