jeschiotz Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har bestilt qbic 3401 og trenger et skjermkort som passer.Vil Asus9600 xt passe?Bråker det mye(fra vifta?Er vifta tempp styrt og styrbart?Andre alternativer? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Alle tester jeg har lest så har ATI korta gått fint. Eneste problemet er vel de enorme Nvidia Ti4x00 korta og muligens 5700 og 5900 korta også er litt for store . Jeg skal ihvertfall flytte over mitt kort over til Qbic 3401 når jeg får bestilt etter nyttår engang . Telcontar Lenke til kommentar
amforum Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Jeg gikk for Radeon9600 XT fra Sapphire, som har litt bedre ytelse ifølge de testene jeg har sett. Begge kortene er så nær lydløse man kommer. Kortet passer fint inn i soltek sin barebone, samt det ikke trenger egen strømforsyning, som igjen gir litt mer overskudd til overklokke litt. Ellers vil jeg anbefale Zalman ALCU7000 kjølern, denne passer fint, og man får akkuratt plass til PCI kort (jeg skal ha audigy2 der). Samt den har støynivå på 20-25dB. Ellers skal jeg kjøpe meg en Seagate Barracuda 120gb med Zalman sin hardisk kjøler (som også fjerner støy). Og jeg vet Plextor sin DVD brenner 708A passer inn og, så den skal jeg og ha. Alt i alt, lydløst multimedia system som funker phett, med "gode" temp's. Hvis du lurer så har jeg og tenkt å kjøpe minne fra Geil. Ettersom dette nesten ikke blir varmt, og yter greit nok om man skal overklokke. (kjøp 433mhz, som burde holde..) Endret 31. desember 2003 av amforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå