Olaff Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei. Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med å finne et digitalt video kamera som passer til mitt bruk, som ikke må være alt for dyrt. Det hadde vært supert. Det skal brukes til å ta opp skateboard videoklipp. Det vil si forskjellige triks, og de går ganske fort for seg. Kriterier: Må ha skjerm Kunne filme i mørket Firewire eller USB 2.0 Grei baterikapasitet Lagre filmen i AVI eller et annet format som det er mulig å redigere på PC Koste max 5000 kroner. Ha god nok kvalitet til at det blir greit å se på på PC og TV. Jeg vet ingenting om lagring, men den må kunne ha hvertfall 1-2 timers kapasitet. Hadde vært tøft med innebygd lampe til å lyse i mørke omgivelser, men er ikke nødvendig om nattmodusen funker godt. Det var det. Håper ikke jeg forlanger for mye, og jeg håper dere kan hjelpe meg. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hadde vært tøft med innebygd lampe til å lyse i mørke omgivelser, mener ikke nødvendig om nattmodusen funker godt. Kjøp ei hodelykt, det er ganske billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå