hekomo Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Ja, Samsung må skjerpe seg med de elendige batteriene sine. Hvorfor skjønner de ikke det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) 28 minutes ago, hekomo said: Ja, Samsung må skjerpe seg med de elendige batteriene sine. Hvorfor skjønner de ikke det? Folk misshandler de jo totalt da. Plugger i hurtiglader på natta nå de legger seg så batteriet må ligge i smerter frem til man står opp. Damas S8+ begynte å slå seg av når batteriet gikk under 40%. Jeg gjemte bort hurtigladeren hennes så hun måtte bruke en 5V lader istede, og problemet forsvant. Samsung burde begynt å ha litt smartere lading, som tydeligvis Apple har bynt med (de måtte kansje det etter skandalen med å skru ned ytelsen på telefonen når batteriet ble dårligere) Endret 24. august 2020 av Complexity Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Complexity skrev (16 timer siden): Folk misshandler de jo totalt da. Plugger i hurtiglader på natta nå de legger seg så batteriet må ligge i smerter frem til man står opp. Damas S8+ begynte å slå seg av når batteriet gikk under 40%. Jeg gjemte bort hurtigladeren hennes så hun måtte bruke en 5V lader istede, og problemet forsvant. Samsung burde begynt å ha litt smartere lading, som tydeligvis Apple har bynt med (de måtte kansje det etter skandalen med å skru ned ytelsen på telefonen når batteriet ble dårligere) Jeg har behandlet min pent mener jeg, veldig sjelden ladet over 80% (latterlig at man må installere en separat app som i tillegg bare kan bruke alarm og ikke bare stoppe ladingen) og likevel er batteriet elendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå