gamerman Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg har 1024/256 jeg har opplevd i det siste døgnet at min NGT har vært veldig treg den har ligget på 5 - 30 kbs og ligger vanligvis på 100-122 kbs jeg har tatt sjekker på itavisen.no og har fått opp resultat 300 kbs , 600 kbs fikk en gang opp 1023 men en gang min NGT er nå bra og virker perfekt men jeg lurte på om det var noen andre som har opplevd dette? Også lurer jeg på hvor jeg kan laste ned Internet Explorer ? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ang. linja di, så bør du først og fremst sjekke at alt utstyret ditt funker som det skal + virussjekking og evt. kjøre Ad-Aware. Hvis ikke det hjelper, så ringer du til NGT. IE finner du her: http://www.microsoft.com/windows/ie/downlo...sp1/default.asp Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Også lurer jeg på hvor jeg kan laste ned Internet Explorer ? Her tror jeg du finner internett. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Også lurer jeg på hvor jeg kan laste ned Internet Explorer ? Her tror jeg du finner internett. Løgn og bedrag Neidu gamerman, har du Windows så har du IE. Mulig du har fjernet det, men sjekk i så fall i legg til/fjern programmer -> legg til/fjern windows komponenter. Der står det om IE er installert eller ikke. Hvis det ikke står på listen er det installert fra før av. Da finner du det i Programfiler\Internet Explorer EDIT: Ang. hastigheten. Du eller noen andre på linjen har vel ikke noen nedlastinger gående? Endret 31. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Også lurer jeg på hvor jeg kan laste ned Internet Explorer ? Her tror jeg du finner internett. Løgn og bedrag Nei, jeg tror det er riktig... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Nei, jeg tror det er riktig... Leser du litt bedre, ser du at han spurte om Internet Explorer, og ikke om noen alternativer. Så, hvorfor ikke gi ham link til IE... PS Jeg selv stort sett bruker "alternativer" Endret 31. desember 2003 av jokab Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Leser du litt bedre, ser du at han spurte om Internet Explorer, og ikke om noen alternativer. Så, hvorfor ikke gi ham link til IE... Greit, da... Her. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kan vell vere at du ikke har bettalt regninga i tide, da setter de ned linja Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kan vell vere at du ikke har bettalt regninga i tide, da setter de ned linja Hvis regning ikke blir betalt tror jeg de setter til ISDNfart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå