magnus85 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har innstalert SonicN på minnekortet som jeg har i Siemens Sx1, hver gang jeg spiller det henger det seg opp før jeg får fullført level1. Har noen andre samme problem? noen som får det til å funke? på 6600 fungerte det perfekt! Noen som vet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 du får neppe noe hjelp til dette her på forumet i og med at din kopi av sonic er ulovlig og cracket. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Ulovlig er det vel ikke å innstalere spillet på mobilen? Jeg har ikke gjort annet enn å laste det ned fra en yahoo gruppe. Men de som har cracket den og gjort den spillbar på telefonene er det som har gjort noe feil. Dessuten regner jeg med at det er flere her på forumet som kanskje har prøvd sonicn på sx1 som kanskje kan PM meg? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 burde virke greit... bare prøv litt ill say no more Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hiv spillet over på ett minnekort som det ikke er NOE annet på, kansje det funker da? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hjelper det? Rart det ikke følger med minnekort til sx1 egentlig.. Noen som får til Bounce da? Har fått spilt det, men det går treegt! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ferdig med bounce (= tar meg under 7 min å gjøre alle bretta Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 skjedde samme her med sonicN hang seg kanske fort etter jeg startet å spille noen ganger før jeg fikk starte å spille Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ulovlig er det vel ikke å innstalere spillet på mobilen? Jeg har ikke gjort annet enn å laste det ned fra en yahoo gruppe. Men de som har cracket den og gjort den spillbar på telefonene er det som har gjort noe feil. Dessuten regner jeg med at det er flere her på forumet som kanskje har prøvd sonicn på sx1 som kanskje kan PM meg? Det har da aldri vært lovlig å laste ned kopibeskyttet programvare... Er det lovlig å laste ned en piratkopi av Microsoft Windows f.eks? Men jeg kan forklare hvorfor det ikke funker: Fordi Sonic aldri har vært designet for noen andre mobiler en N-Gage. Vær fornøyd med at det i det hele tatt starter du... Eller du kan jo ringe Nokia sin support-telefon. Kanskje de hjelper deg med en løsning på problemet () Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 tenker vi skal slutte å reply på denne posten,- blir uansett stengt når admins ser den ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå