Gå til innhold

SonicN n-gage på Siemens SX1


magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulovlig er det vel ikke å innstalere spillet på mobilen? Jeg har ikke gjort annet enn å laste det ned fra en yahoo gruppe. Men de som har cracket den og gjort den spillbar på telefonene er det som har gjort noe feil. Dessuten regner jeg med at det er flere her på forumet som kanskje har prøvd sonicn på sx1 som kanskje kan PM meg? :roll:

Lenke til kommentar
Ulovlig er det vel ikke å innstalere spillet på mobilen? Jeg har ikke gjort annet enn å laste det ned fra en yahoo gruppe. Men de som har cracket den og gjort den spillbar på telefonene er det som har gjort noe feil. Dessuten regner jeg med at det er flere her på forumet som kanskje har prøvd sonicn på sx1 som kanskje kan PM meg?  :roll:

Det har da aldri vært lovlig å laste ned kopibeskyttet programvare... Er det lovlig å laste ned en piratkopi av Microsoft Windows f.eks?

 

Men jeg kan forklare hvorfor det ikke funker: Fordi Sonic aldri har vært designet for noen andre mobiler en N-Gage. Vær fornøyd med at det i det hele tatt starter du... :p

 

Eller du kan jo ringe Nokia sin support-telefon. Kanskje de hjelper deg med en løsning på problemet (:devil:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...