Gå til innhold

Får ikke slettet fil.


Anbefalte innlegg

Og hva gjør man når man har en haug med uferdige/korrupte AVI-filer? Lar windows scanne gjennom de (noe som tar hundre år!)?

 

For å sjekke properties på AVI-filer så bruker jeg andre mer egna programmer (f.eks. GSpot).

 

Har brukt denne reg-fixen hos en haug med kamerater, og jeg har aldri hørt noen som har klaga over at de ikke kan sjekke properties på AVI-filer.

Synes ikke du det er greit å ikke bare forklare hvordan man fikser et problem, men og hva konsekvensene blir?

 

Det er kanskje ikke alle som vil kjørt en slik fix hvis de vet hva som blir følgene.

 

Jeg har vært OP på en DC hub i lengre tid, og vi får til stadighet folk som sliter med det velkjente AVI problemet i XP.

 

De fleste setter i alle fall pris på at vi forteller dem hva de kan gjøre (enten vente, eller kjøre registerfix) og hva konsekvensen av registerfixen blir.

 

Det er nemmelig ikke alle som har haugevis med filer de skal bli kvitt, kanskje de har bare noen få?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må visst klare opp i en del ting.

 

Listen i posten min, var oversikt over MISLYKKEDE FORSØK.

Derfor har jeg IKKE fått renamet filen.

Fint om noen kunne poste link til "moveonboot"-programmet.

Har ikke fått testet noen av forslagene enda, men takker for hjelpen så langt. Skal rapportere tilbake så snart jeg eventuelt løser problemet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...