jblas44 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Jeg regner med at svaret er ja, men spørsmålet er hvor mye. Si at bilen koster 330', og har ligget på markedet en stund, sammen med 10 andre identiske biler til samme pris. Alle selges av forhandlere, ikke privatpersoner. Er det slik at selgeren er villig til å gå ned i pris? I så fall, hvor mye er vanlig? Hvordan går jeg frem for å få den beste prisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Prisen er gjerne satt med tanke på pruting, så selgeren ler godt når det kommer kunder som ikke skjønner dette og bare betaler. Slik tenker i alle fall jeg. Husk også at en forhandler har avtaler med sine leverandører, og får rabatterte priser på service, dekk/felger, utbedring av lakkskader osv. Så 20 000 i rabatt for deg vil bety mye mindre enn dette for dem når dette leveres som arbeid og utstyr. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 PRUT!! Jeg kjøpte ny bil for to år siden og hadde en brukt i innbytte.. Jeg sjekket med tre forhandlere i tre byer og endte opp med tilbud fra de som differerte 80.000,- !!! Dette på en ny bil til 550.000,- og med en bruktbil til 110.000,- Det nytter ja! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 34 minutes ago, Woff said: PRUT!! Jeg kjøpte ny bil for to år siden og hadde en brukt i innbytte.. Jeg sjekket med tre forhandlere i tre byer og endte opp med tilbud fra de som differerte 80.000,- !!! Dette på en ny bil til 550.000,- og med en bruktbil til 110.000,- Det nytter ja! Nå er det vel meget sjelden lønnsomt å bytte inn en bil da, så du kunne jo tjent enda mer på å selge privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå