music-pilot Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) 0-1 Editert bort et tvilsomt svar neste blir altså noe på "1..." sorry Endret 6. januar 2004 av music-pilot Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) 020 (har en sang som heter tango v, ganske bra) dokumentasjon? Ikke at jeg mener det er big deal, men hvis "leken" skal ha et poeng når det kommer til et spesielt vanskelig punkt, så bør vi kanskje forvente at det er noe som kan påvises Har slått opp søk i både vanlige og de musikksøkesteder som burde gitt en henvisning. Får ingenting på hverken artist eller tittel. Hvor har du navnet fra? Endret 6. januar 2004 av groenn Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 forståelig, er begynt å tvile litt selv om det er korrekt, så jeg kan skifte den ut med noe annet. har den i mp3 samlinga mi, men det er jo ingen garanti for at den er navngitt korrekt. (jeg søkte også nå på nettet uten hell) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sant og si spiller det ikke mye rolle, 0 står jo fremdeles som utfordrer. Det er mange på zero, men det kan vel ikke godkjennes Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Graves, the Spiral Architect Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Six feet under Ribozyme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg