Petrvs Romanvs Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Fordi...? Reglene er slik at en person begynner med å si et navn på en kjent artist eller et band. Deretter tar neste person å sier et band som begynner på en bokstav som det forrige sluttet på. Og det er ikke lov å si et band to ganger. Jeg begynner med yndlingsbandet mitt, som er Tool. Så nå er det bare til å fortsette med et navn som begynner på L. Endret 25. juli 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 I mine øyne trekker slike tråder oppmerksomheten vekk fra de mer "fornuftige". Slike hører hjemme under "søppel". Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kan ikke noen bare stenge denne tråden? Enig, skjønner ikke helt poenget med denne tråden... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan vel ikke være noe galt i å bumpe denne artige tråden? Sator Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Rage Against The Machine (mye kulere tråden hvis man har med link, samt litt info.) Rage Against The Machine er rap-metal, slapp sin debut-album tidlig på 90-tallet. Gitaristen deres er kjent for å lage litt hiphop aktige lyder på gitar og bruker gitaren litt andre måter enn andre gitarister gjerne gjør. Rage Against The Machine's rapper/vokal Zack de la Rocha forlot bandet noen år tilbake, bandet som stod igjen letet etter en vokalist, dette bøe Chris Cornell. Når han gikk sammen med gruppa så ble de omdøpt Audioslave, denne har mer grunge aktig preg enn RATM, men har likevel groovy RATM sound. Endret 8. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (denne tråden blir kjedelig hvis en ikke legger til link og info om band.. IMO) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 beklager for å måtte si dette men: Nightwish HIM Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Theatre of Tragedy Endret 8. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Theatre of Tragedy Yngwie Malmsteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg