Windoge Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Cirka én gang hver uke kobler nettverket seg ut (både kablet og trådløst). Routeren får opp rød lampe, og kobler seg tilbake etter cirka ett minutt. Nettet er koblet til via fiber, men Telenor finner ikke noe galt. Forslag? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Sett den til å restarte automatisk en gang i uka på et tidspunkt nettet ikke forventes å være i bruk og se om problemet forsvinner. Lenke til kommentar
Diablos Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Har du oppdatert til siste firmware for ruteren? Pass også på at den ikke er plassert et sted uten luftemuligheter eller for dårlig lufting. Om den overheter, så vil den slå seg av for å unngå brann. Det har vært flere firmware oppdateringer som forbedrer systemstabilitet, så dersom oppdateringer ikke er kjørt på lang tid, så er det den mest sannsynlige synderen. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. mai 2020 Del Skrevet 18. mai 2020 Står det noe i systemloggen til ruteren på tidspunktet den faller ut? Altså logg inn på webgrensesnittet til ruteren, og sjekk "System Log"-valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå