Bennyy Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Hei. Er håpløs når det kommer til ideer om oppussing, men har pusset opp 2 ganger nå. Gulv er pergo nordsjøeik og vegger antikkgrå. Jeg er ikke fornøyd med bunnen av dørkarmen, den spriker veldig i farge mellom rommene. Har dere noe tips? Se bilde Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Hadde pusset ned med pussemaskin og deretter lagt på hvitpigmentert treolje. Lenke til kommentar
Bennyy Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 NoTrace skrev (4 minutter siden): Hadde pusset ned med pussemaskin og deretter lagt på hvitpigmentert treolje. Peøvde å google litt det du sa, vil det bli noe ala dette da eller? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Ja, det ser sånn ca. korrekt ut. Hvor hvitt det blir kommer an på hvor mange strøk du tar. Vil si høyre del av planken der ser ut som ett strøk, mens venstre nok er 2 eller 3. Lenke til kommentar
Bennyy Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 NoTrace skrev (13 minutter siden): Ja, det ser sånn ca. korrekt ut. Hvor hvitt det blir kommer an på hvor mange strøk du tar. Vil si høyre del av planken der ser ut som ett strøk, mens venstre nok er 2 eller 3. Supert. Høres ut som en god ide! Har du noe tips til merke eller hvilken type jeg bør kjøpe? Og hvor jeg kjøper det? Har obs bygg slikt feks? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Obs Bygg har sikkert, ellers vet jeg møbelbutikker også har (sist så jeg det på Bohus). Jeg har brukt Osmo selv, men tror ikke merket har så all verdens betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå