Gå til innhold

USB 2.0 Driver

jorgenhm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter USB 2.0 driver.. På cd'n til hovedkortet står det dette om usb 2.0 driver'n

To install USB2.0 driver in WinXP,you must follow the steps list below.

Step 1:

Please go to "Windows Update" (http://windowsupdate.microsoft.com) to Install

Microsoft USB 2.0 Host Controller Driver or Windows XP Service Pack 1.

Step 2:

Open Device Manager and open the properties for the USB 2.0 host controller.

Then Click 'Refresh' button and you will see the USB2.0 driver is install already.

Men drivere finnes bare inkludert i SP1 og den vil jeg ikke laste ned.. Vet noen om et annet sted å laste ned USB 2.0 driveren ?

Kanskje litt feil plasert, men fant ikke en mer passende plass til dette spørsmålet..

Endret av jorgenhm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

Hovedkortet er et Shuttle SB65G2 ( ihvetfall det barebone pc'n heter)..

Jeg finner ingen drivere på hjemmesiden, men på det forje hovedkortet mitt (Asus P4PE) var det med USB 2.0 Driver på cd'n.. Tror du jeg kan bruke denne drivere også til Shuttlen ?

Lenke til kommentar

Godt å se at det er andre som lurer på det samme. Dersom det er noen som kan gi meg gode grunner til å la være så vil høre dem. I tillegg: Kan man kjøre USB2.0 under XP uten SP1? Dersom workaround er mer omfattende enn å legge inn SP1 er poenget borte (og humorister vil vel fortelle: legge inn SP2).

Lenke til kommentar

Hvis du plugger en USB2 enhet i en port som kjører USB1.1 vil du få beskjed i WinXP om at "en høyhastighets USB enhet er tilsluttet en port som ikke støtter høyhastighets dataoverføring". Ergo er det bare å plugge i en USB2 enhet, så får du sjekket det.

Har du ikke en USB2 enhet, så er det vel ikke noe point i å sjekke ;)

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...