Gå til innhold

Netconnection


Anbefalte innlegg

Har bestillt vannkjøling fra netconnection.no rundt 1 Desember, noe som viste seg og ikke være så enkelt.. ordre bekreftelse fikk jeg ikke, så jeg bestillte en til for å være sikker. 3 dager senere fikk jeg begge ordrebekreftelsene, så jeg avbestillte den ene.. Dagene gikk og jeg ventet, men ingen pakke dukket opp. Jeg sendte en epost til netconnection.no, der jeg to dager senere fikk svar. "..Danger Den RBX er ikke på lager pr. dags dato", noe man ikke blir opplyst om når man bestiller.

På microplex kan man jo velge om den varen som mangler skal slettes fra orderen ol. Så fikk jeg høre at DD RBX skulle komme inn 20 Desember, så jeg fulgte med daglig på siden etter oppdateringer. Men ingen ting skjedde. I går sendte jeg en epost og spurte om den hadde kommet inn, og svaret jeg fikk var:

"...Grunnet varetelling vil ingen ordre effektures i tidsrommet 30.12 - 05.01.04, beklager dette."

Kunne det ikke vært en idè og skrive at de har varetelling på forsiden sin som f.eks. microplex.no da?

Får bare vente på den pakken til den kommer, men tror ikke jeg vil handle der igjenn :thumbdown:

Endret av Raphaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som kjøpte vannkjøling der og det er ikke akkurat gode minner derfra nei. Fikk feil i hytt og pine også måtte han betale frakt for feil dem hadde gjort og sånt. Fikk dårligere vifter enn hva han skulle ha, samt chipset og gpu blokker feil. Bra? Nei.

Lenke til kommentar

Vel jeg har handlet mye hos dem og har bare gode erfaringer, bla har jeg kjøpt vannkjølingen der, pelt, stforsyning, vifter ++++ og altid fått god service.

Fikk en pelt som ikke virket og de sendte strakst en ny som forhåndsretur.

Nå er jo dette et lite firma som ikke har de resursjene som feks microplex, men til gjenngjeld er de billigere , spes på frakt/omkostninger, men er enig i at de kunne skrevet på websiden ang vareopptellingen og at de kunne forbedret rutinene med ordrebekreftelser. Uansett blir jeg å fortsette å handle hos dem da jeg har opplevd en utrolig bra service spes på retur noe jeg ikke opplevde hos microplex der jeg sendte en vare i retur og fikk ca halve prisen refundert fordi varen var åpnet :wow::wow:

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noen problem me microplex.

Men det er dårlig at du den servicen du fikk :thumbdown:

Men tilbake til netconnection, synes de har veldig userriøs webside innen bestillingens del. Alt annet er ok, det med at de setter inn bilde av alle de nye varene de får inn :) Men synes de kunne gjort en bedre innsats nå før og etter jul.

Tar ikke så forbanna lang tid å evt. oppdatere siden sinn og sette inn info om varetelling ol.

Lenke til kommentar

For meg ser det ikke ut som om de driver særlig seriøst. Du må vente opp til 5 dager før du får mail (hvis du er heldig) og aldri få ordrebekreftle slik at jeg var usikker på om de hadde registrert bestrillingen eller ikke..

 

Jeg skal iallefall aldri handle hos dem mer. Holder meg til microplex :cool:

Lenke til kommentar
Har aldri hatt noen problem me microplex.

Men det er dårlig at du den servicen du fikk :thumbdown:

Men tilbake til netconnection, synes de har veldig userriøs webside innen bestillingens del. Alt annet er ok, det med at de setter inn bilde av alle de nye varene de får inn :) Men synes de kunne gjort en bedre innsats nå før og etter jul.

Tar ikke så forbanna lang tid å evt. oppdatere siden sinn og sette inn info om varetelling ol.

Som sagt, enig i at dem kunne vert flinkere med oppdateringer og ordrebekreftelser.

Lenke til kommentar

Hurra! I dag, 27dager etter at jeg bestillte fikk jeg en mer komplett ordrebekreftelse! Pakken er sendt, men ikke registrert hoss innleverings registret ennda.

Fikk også høre at det hadde tatta så lang tid pga. varetelling og varer som ikke var på lager! Var på tide netconnecton :D

Lenke til kommentar

Har selv lagt inn bestilling hos netconnection idag og har sålangt vært VELDIG posetivt overrasket.

 

- Sende mail til support med ønske om litt info: fikk svar etter en times tid med utfyllende svar + tips som gjorde det hele billigere.

 

- La inn bestilling og skulle ha litt annerledes enn en standarpakke så jeg sendte mail til ordre avdelingen med ønske om å bytte på ett par ting

 

- Fikk svar innen en time på at dette var helt greit, samt status på hva deler som var inne/manglet og tilbud om å bytte til noe annet på det som tok litt tid.

 

Så nå venter jeg i spenning på når dette blir sendt :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...