Datata Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Min gamle platespiller låter like bra som før med sine 40 år, men støvlokket ser ikke lenger ut som nytt akkurat! Ikke egentlig ripete, det ser bare "grått" ut. Jeg har hørt at det skal gå an å polere det, men med hva og hvordan? Alt jeg har prøve gir bare et verre resultat! Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Jeg har pleid å bruke disse til slikt. https://www.ebay.com/itm/NOVUS-7100-PLASTIC-ACRYLIC-PLEXIGLAS-POLISH-CLEANER-8-OZ-3PC-KIT-NEW/303142868243 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 Takk for tipset! Det middelet hadde jeg ikke hørt om. Men litt tungvint da å gå via Ebay, finnes det ikke noe middel å få tak på her hjemme? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Går ut i fra det finnes tilsvarende produkter i Norge. Kanskje båtrekvisita-forhandlere har noe. Det brukes bl.a. til å polere opp vindskjermer på båter samt vinyl og lignende. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 Ja. Skulle tro at flere enn meg har hatt samme problemet her hjemme ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Husk at du må polere med mikrofiberklut eller lignende. Vanlig tørkelrull og filler fungerer som sandpapir på sånn plast. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 16. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2020 sedsberg skrev (48 minutter siden): Husk at du må polere med mikrofiberklut eller lignende. Vanlig tørkelrull og filler fungerer som sandpapir på sånn plast. Ja, det har jeg smertelig fått erfare ... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå