dust55 Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 krisesenter for kvinner er en vits,og barnevernet beskytter mere kvinnene enn barna,er det greit? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Hvorfor mener du det er slik? 1 Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 av erfaring og att en saksbehandler på barnevernet sa att det var helt greit att min ekskone lyver til krisesenteret for å få seg et sted å bo,og krisesenteret aksepterer slikt tydeligvis. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Hva lyver din ekskone om? 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Og hvorfor er det problematisk at din ekskone er på krisesenter? Føler vi bare får prosenter av en lang historie her.. 3 Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 det er et problem når det er basert på løgner eller? Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 falske beskyldninger om vold,selv om det var jeg som var utsatt for det. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 (endret) Har du varslet krisesenteret med infoen? Bror min hadde ei kjæreste som mishandlet han. Når forholdet kollapset løpte hun til krisesenter, og påsto at han dengte henne. Samtidig hadde ho knust alle vinduene i bilen hans. Ho blei kasta ut når det blei openbart at sannleiken ikkje var på hennes side. Så poenget mitt er at du har ein anekdote og kjem til ein konklusjon. Eg har og ein anekdote til det motsatte. Så kva er tilfellet? Endret 15. mai 2020 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 dette var for et par år siden,trur ikke det hjelper å fortelle krisesenteret dette, Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Så du meine at krisesenteret berre skal magiskt vita kven som ljuger og kven som ikkje ljuger? ? Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 selv om jeg endte med hovedansvar for vår datter etter en rettsak så virker det ikke som krisesenteret har satt noen spørsmål ved denne konklusjonen. Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 krisesenteret setter tydeligvis all lit til de som kommer dit og er lite kritisk,og en saksbehandler i barnevernet sa att det er greit att ho løy for dem så ho kunne få seg et sted å bo,så det virker som dette er en praksis som er greit??? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 6 minutes ago, dust55 said: selv om jeg endte med hovedansvar for vår datter etter en rettsak så virker det ikke som krisesenteret har satt noen spørsmål ved denne konklusjonen. Veit dei om konklusjonen? Er det nokon som har fortalt dei? Du impliserere at det er jobben deiras å vita ting, men dei er ikkje politi, eller barnevern, etc, så korleis meine du at dei skal vita ting? Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 hvis det ved et sammlivsbrudd blir tildelt automatisk delt ansvar for barnet,så ville kanskje likestilling hvere en fin ting,i en barnefordelingssak er mannen det svake skjønn, Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 usikker på om dem fikk greie på saks resultatet,men det burde hvere en ting de burde tenke på, Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 2 minutes ago, dust55 said: hvis det ved et sammlivsbrudd blir tildelt automatisk delt ansvar for barnet,så ville kanskje likestilling hvere en fin ting,i en barnefordelingssak er mannen det svake skjønn, I utgangspunktet er samlivsbrudd noko partene skal løysa sjølv; rettsalen er om det ikkje er det. I rettsalen må du tydeleg etablere interesse for tilgang til barnet, spesielt om motparten påstår du ikkje er interessert. Bror min for sin del blei tildelt 100% ansvar for datteren, men då var det spesielle omstendigheter. Når mor mi forlot far min hadde ho alt ansvar unntatt annankvar veka, men då var far min ikkje stabil i hovudet heller... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 3 minutes ago, dust55 said: usikker på om dem fikk greie på saks resultatet,men det burde hvere en ting de burde tenke på, Dei kan da gruble, men om 'kunden' eller 'pasienten' oppføre seg og dei ikkje blir varsla om noko har dei ikkje stort å gå på. Lenke til kommentar
dust55 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 selv ikke politiet eller barnevernet gjorde noe mere med dette. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Skriv hele historien lyvefritt og ærlig som den er. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 dust55 skrev (3 timer siden): selv om jeg endte med hovedansvar for vår datter etter en rettsak så virker det ikke som krisesenteret har satt noen spørsmål ved denne konklusjonen. Krisesenteret må forholde seg til det personen forteller. De driver ikke med etterforskning. De gir et tilbud til voldsutsatte mennesker. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå