zeox Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Nåe jeg starter spillet, ser jeg introen helt fint........ så kommer loadingen til første lvl og da bare går det ut i windows..... noen ideèr? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ok, vi får ta de vanlige spørsmålene først...: - Har du de nyeste driverne til komponentene dine (gfx, hk, lydkort, directx sov) - Har du patchet spillet? - Har du prøvd andre innstillinger i spillet? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 fant ut hva jeg måtte gjøre.......... tydeligvis må man skifte oppløsning i desktoppen til samme oppløsning som dx2... dette er det latterligste jeg noen gang har vært med på! Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Deus Ex2 til pc er vilt bugget, setter du høyere på grafikken en "6x" eller noe klikker spillet og utløser hauer med bugs(man ser mange små firkanter overalt ). Har hørt at folka som laget det til pc har bare tatt det rett ut fra x-box og ikke ordnet så spesielt mye med det..hva mere kan man forvente da. Orker ikke å spille det, er så bad med bug Skjer hvertfall hos meg. Endret 31. desember 2003 av Phoenix-Hawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå