Salvesen. Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Ketill Jacobsen skrev (1 time siden): Du fremstår som totalt forvirret! Ikke rart det, når en ser hva du leverer. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg skjønner egentlig ikke dette her. Flere lader tydeligvis på kvelden/natten enn ettermiddagen, så burde ikke NVE ta konsekvensen av det i stedet for å bruke falske argumenter for å flå folk? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 hekomo skrev (22 timer siden): Jeg skjønner egentlig ikke dette her. Flere lader tydeligvis på kvelden/natten enn ettermiddagen, så burde ikke NVE ta konsekvensen av det i stedet for å bruke falske argumenter for å flå folk? Ingen av forslagene omhandler tid, så det har ikke noe å si når folk lader. Det er heller ikke beregnet for å flå folk:) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 (endret) Kahuna skrev (På 15.5.2020 den 23.07): Jeg liker best den 'effekttariffen' Glitre Energi Nett har, redusert nettleie om natta om vinteren. Enkel å forstå og du blir ikke straffet om du ikke deltar. Dessuten ser den ut å gå rett på sak ved at ønsket oppførsel blir premiert. Er bare en prøveordning dette også, dessuten virker det ikke som den er kommunisert særlig godt blant abonnentene så det blir spennende hvorvidt den får særlig effekt. Har en kamerat som har elbil og bor i området og han var ikke klar over det. Til alt overmål klaget han over nettopp nettleie.. ? Alle fikk e-post (jeg fikk i alle fall) om dette. Så de fleste i Drammen *burde* bite om det. Jeg syns forøvrig det er helt genialt. Jeg har satt bilen min til å starte lading kl 00:00 Endret 27. mai 2020 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 bshagen skrev (På 27.5.2020 den 22.10): Alle fikk e-post (jeg fikk i alle fall) om dette. Så de fleste i Drammen *burde* bite om det. Jeg syns forøvrig det er helt genialt. Jeg har satt bilen min til å starte lading kl 00:00 Det kan jo ha blitt borte i det 'mentale spamfilteret' til kameraten min. Problemet i dag er for mye informasjon i for mange kanaler, fort gjort å ikke få med seg ting du *egentlig* har blitt informert om.. Du får passe på å fortelle Glitre eller NVE at du synes dette var en kjempefin tariff. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Kahuna skrev (9 minutter siden): Du får passe på å fortelle Glitre eller NVE at du synes dette var en kjempefin tariff. Det skal jeg gjøre, håper flere følger etter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå