akelbo Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Bethesda lokker med nye utfordringer, flere oppdrag og store overhalinger. Fallout 76 har enda mer ekstrainnhold på vei i år Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Bethesda har allerede avslørt hva deres motivasjon er ved launch, too little too late.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Begynner å se virkelig bra ut dette. Liker spesielt One Wasteland for All konseptet. Det gjorde underverker for ESO. Når det er sagt føler jeg at jeg må vente til PS5 kommer før jeg virkelig dykker dypt i spillet. Ytelsen er per nå ikke god nok. Lenke til kommentar
alike Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Du er hjertelig velkommen til å finne andre spill å bruke tiden din på altså istedenfor å legge ned en innsats mot å ødelegge spillet bra mere ? Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Bethesda bør se hva CD Project Red gjør å kopiere det. Det virker seriøst som om de prøver å få så dårlig rykte som mulig lol Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Sitter på kveldstid og spiller dette sammen med noen kompiser. Finner det ganske så underholdende. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 Bare synd spillet er så fryktelig RNG basert, ubalansert og exploitable. Tror jeg aldri har vært borti et spill som har hatt så mye juks på så kort tid. Ellers egentlig et lite mesterverk i seg selv for folk som liker å spille online, og spesielt for de som liker å utforske, med godt community, samt bygge ting. Men det mangler dybde som andre MMORPG har, og de ser ikke ut til å greie å bestemme seg for hva som er endgame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå