akelbo Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Discovery Tour: Ancient Egypt og Ancient Greece er gratis frem til 22. mai. Ubisoft gir bort Assassin's Creeds frittstående oppdagelsesreiser Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Så hvis jeg forstår dette riktig så er det som et spill der du beveger deg rundt, bare at det ikke er noen fiender eller lignende. Det er mer som et interaktivt museum som bruker spillmotoren og spillverdenen? Dvs. spillet, bare at fiender og andre spill-ting er fjernet? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 hekomo, kort fortalt; ja. Det er sånn jeg skulle ønske historietimene var når jeg gikk på skole. Langt mer forståelig, mindre abstrakt å tenke seg til hvordan ting var eller kunne ha vært. Til kroner null er det absolutt verdt å bare legge den inn i biblioteket om ikke annet, så kan man dra det fram når man føler for å se, nyte og lære litt historie. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Det var jo det jeg gjorde med AC odessey uansett, jeg bare dro til div steder på kartet. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 GTA V Er nå gratis på Epic store. https://www.epicgames.com/store/en-US/product/grand-theft-auto-v/home?sessionInvalidated=true Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 (endret) per parker skrev (5 timer siden): GTA V Er nå gratis på Epic store. https://www.epicgames.com/store/en-US/product/grand-theft-auto-v/home?sessionInvalidated=true Hva skjer med verden? Jeg som nettopp satt og tenkte på om jeg burde kjøpe den, for jeg har oppgradert PCen og tenkte å begynne å spille litt mer. Heilt fantastisk. Edit: I helsike... krever 94 GB diskplass! Endret 15. mai 2020 av hekomo Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Det kan ikke sammenlignes med den historiske presentasjonen. Free roam er free roam. Guidet tur gjennom AC universet de har skapt er det som er kremen i dette; en voice over som forteller, kamera som peker i retning av det som blir fortalt om, samt bilder, tegninger, m.m. Jeg mener dette burde vært del av pensum i barne/ungdomsskolen. Hjelpe dem å være bevisst på, og omfavne mulighetene man får servert på sølvfat! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 hekomo skrev (12 timer siden): Edit: I helsike... krever 94 GB diskplass! 94 GB er ikke veldig mye i 2020, vet du. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 TMB skrev (4 timer siden): 94 GB er ikke veldig mye i 2020, vet du. Spillet ble først sluppet i 2013 da. Jeg synes det er mye. Doom 2016 er f.eks. på ca. 50 GB. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 1 hour ago, hekomo said: Spillet ble først sluppet i 2013 da. Jeg synes det er mye. Doom 2016 er f.eks. på ca. 50 GB. Over 60gig er mye, det er fremdles bare et fåtall spill på mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå