Gå til innhold

Lg G5400 - noen som har prøvd?

skjelsba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd G5400 i vanlig bruk?

Hva er det å utsette på denne? Tenker da på hvordan den er i bruk og ikke hvilke funksjoner den mangler.

Er det noen enkel måte å overføre kontaktene fra min T310 til G5400?

de har laga en test på www.dintelefon.net

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg fått testet litt og må bare si at denne telefonen er fantastisk i forhold til prisen! Den har som sagt ikke kamera, bluetooth eller triband, men hva gjør vel det hvis man ikke trenger det? Menyene er sinnsykt enkle å forstå. Lettere enn nokia sine! Skjermen er klar og fin. Kjempeflott. Ett minus er at det ikke er stor forbokstav etter punktum i meldinger, og heller ikke stor forbokstav i navn når man legger til kontakter, men ellers har jeg faktisk ingenting å utsette denne mobilen for. Flotte taster, bra reaksjon i sms-skrivingen. Litt vanskelig å treffe "høyre og venstre", men ellers er det flott. At den har antenne synes jeg ikke gjør noen ting. Smooth antenne er det. Bakgrunn som skifter mellom vakre landskap og en oppstart med skateboarding er bare utrolig vakkert. Lyden er også fantastisk. Det følger også med handsfree, datakabel (com) og lenke til å ha rundt halsen, hvis det frister. Ferdigladet på 1 time og 40 minutter! En liten og lett kjempetelefon! Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...