SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Grunnen til at jeg vil ha det billig er det at vi som bor i bergen må reise over til østlandet først og det er somsagt ikke billig.. Jaja. Tror de fleste må til oslo anyways, var ikke så mange oslo folk her. For min del så MÅ vi reise i helga, det tror jeg gjelder de fleste, siden de fleste går på skole eller jobber. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Helg er best Men Hartge, ta sett opp en poll på x antall forskjellige turer. Olso hirtsals, larvik - fredrikshavn o.l. Så ser vi tydligere hva folk vil. Jeg er åpent for alt sålenge alkohol er med i spillet... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ALKOHOLIKERE!! *gjespe* Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ALKOHOLIKERE!! *gjespe* lol. *Jeg heter darkness, og jeg skal bare drikke cola på helgetur til Danmark* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan nok bare glemme midt-ukes tur ja Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan nok bare glemme midt-ukes tur ja jup. Jeg jobber også mandag-fredag. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan vi ikke bare ta en liten busstur til svinesund? Billig cola & redbull er vel noe for hw.no mennesker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ikke det at eg leter etter bråk...... Jeg skal holde SnowDog I fletta jeg ... mentale homofile tanker....... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 han skal lugge deg i flettene dine, mens han kjører deg hardt ba.....doggy-style Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jepp vi må dra i ei helg. Å helst litt varsel i forkant så jeg kan fixe meg fri fra jobb etc andre ting Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fortsatt ingen som vil være med på sykkeltur til Danmark her Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Sykkeltur FFS?!? Man kan jo ikke drikke mens man sykler. Vel ikke forsvarlig anyways. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Fortsatt ingen som vil være med på sykkeltur til Danmark her Kan vi dele telt? Sykkeltur FFS?!? Man kan jo ikke drikke mens man sykler. Vel ikke forsvarlig anyways. Vel hvem skal bry seg om hva som er forsvarlig i fylla da... hehe Endret 10. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fortsatt ingen som vil være med på sykkeltur til Danmark her Kan vi dele telt? Hahaha Ella tiene catorze ffs. Perverso! Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fortsatt ingen som vil være med på sykkeltur til Danmark her Kan vi dele telt? Hahaha Ella tiene catorze ffs. Perverso! Hehe Jeg sa jo jeg var i det "syke" humøret i dag. Men jeg tar gjerne en sykkeltur med stine...jeg har et nytt 4 mannstelt kun brukt ved roskilde i fjor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Blir det danskebåttur fra oslo skal jeg F_AEN meg være med Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 JEG VIL PÅ DRIKKE TUR EN PLASS DER ALKOHYL ER BILLIG Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 JEG VIL PÅ DRIKKE TUR EN PLASS DER ALKOHYL ER BILLIG Og da er jo danmark en god plass. /me minnes stundene på promendaden i sommer(pub inne i roskilde by). Kald Carlsberg og smågrå...som da er en shot ala tyrkisk. En shot per pils. Og etter en stund og fulle og jævlige midt på dagen som sang til radioen. Ufff stakkars de som måtte være på jobb den uken der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå