Gå til innhold

Noen som vil dra på hw.no ferie?


allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er folk i reisefølget som er under 20 år så må man ha med en i reisefølget som er fylt 30 år...

Dette var uansett regelen for 4 år siden når jeg var 18...

Men pleier ikke være noe problem å få med de under 20 så lenge det ikke er legitimasjonskontroll ved ingangen på båten.

Eneste gangen jeg har sett det var på Radio1 cruice i desember... (kanontur med kanonfyll)

 

Men jeg er gjerne med på en tur fra bergen til danmark!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Først: www.dj-ceekay.tk Avataren din er for stor i kb, og det er ikke tillatt med slike typer avatarer.

 

Anyways, det burde absolutt være en 18 års grense. Jeg synes det blir for drøyt å ha ansvaret for noen som ikke kommer til å oppføre seg uansett

Lenke til kommentar
Turist 4 sengs innvendig lugar, dekk 2  394kr pr. pers  Mini cruise Fredag-->lørdag

 

http://www7.stenaline.no/servlet/se.emento...a.language.id=3

Det var jo billig.

 

ALLE skal være over 18, jeg skal ikke være barnevakt. Jeg skal være FULL :thumbs:

mmmm det var jo ikke så ille. Men så må jeg legge til 1000 kr med fly for meg og om b-realskal være med. Han slipper vel litt billigere unna siden har bor litt lenger sør...

 

Og hehe jeg orker heller ikke passe på noen når jeg skal være full. Jeg er kjent for å knapt kunne passe på meg selv i fylla. Men ser på dette som noe spennende...det kan deff bli gøy...også har man jo den store bergens rampen (snowdog) som kan ordne opp i alle slags diskusjoner :p

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for og ta det billigst mulig jeg.. Altså reise på midtuke.. 300kr er jo det man "tjener" på og kjøpe inn tin taxfree.. Eller man tjener ikke siden man drikker 10ganger så mye når man kommer hjem ,men jeg liker tanken med og få ting billig og dermed så vil jeg kjøpe masse rart på båten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...