SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 No way, om dere får en gjeng uansvarlige () voksne gutter over 18 til å ta ansvar for dere under en heisatur der de sannsyneligvis ikke kan ta ansvar for seg selv en gang ... Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Eller gjør noe annet i fylla. Men drekka mest tur er jeg med på, det eier. EMn man må jo være over 20 elns på danskebåten. Eller hodler det at en er over 20? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Så for de som ikke skjønte det: dere er med andre ord fullstendig uønsket Endret 7. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Eller gjør noe annet i fylla. Men drekka mest tur er jeg med på, det eier. EMn man må jo være over 20 elns på danskebåten. Eller hodler det at en er over 20? Tror en i reisefølget må være over 23 i helgene.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Ihvertfall bra jeg er en ansvarlig alkoholbruker da Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Eller gjør noe annet i fylla. Men drekka mest tur er jeg med på, det eier. EMn man må jo være over 20 elns på danskebåten. Eller hodler det at en er over 20? Tror en i reisefølget må være over 23 i helgene.. så kjedelig regel tro hvorfor den er der? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis en av oss er over 23 og resten over 18 så går dette bra det Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Å dra på sistnevnte forslag virker som det mest fornuftige nå i begynnelsen med tanke på hva vi klarer å gjennomføre. Koster jo ikke allverdens heller.. Morsomt kan det bli. Ikke sant Haltan og Dimiles! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg blir 24 i overmorra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 tja, må vel være med på noe jeg og da.. enn Hartge da? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ihvertfall bra jeg er en ansvarlig alkoholbruker da Akkurat ja Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg blir 24 i overmorra. Og der var det problemet løst. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Not bad. Vel jeg kan fort være med på noe, selv om jeg bor i tromsø. Jeg kunne trengt meg en ferie med fyll å faenskap...jeg tror endelig at jeg har kommet meg etter nyttårsaften nå Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 til opplysning så er jeg 26, og meget ekstremt annsvarsfull i fylla uansett. jeg vil ikke ta på meg ansvaret for noen 'småunger' på en heisatur, og jeg tror det aller fleste vil forstå hvorfor også. det er lite morsomt å begynne å forklare seg hvorfor to 15 år gamle norske ungdommer satt på fyllearresten i køben til onkel politi her i norge. ei heller lite morsomt å forklare omstendighetene til foreldrene til dem to.. å legge ut hvordan 40 mann satt å drakk i ett kjør på en dansk ute-resturant hvor de to omtalte eglet på seg noen lokale og begynnte å sloss, som endte i fyllearresten... så, hold dere hjemme! mimre.. danskebåten ja.. det var morsomt det gitt! fem stykker på tjuvperm fra militæret, rekke bussen, komme seg til kristiansand, hoppe på båten og rølpe i strekk fra fredag til søndag hvor undertegnede sjanglet seg inn på leirområdet, stup full, med 7 liter sprit i baggen og stupe i en bunke... det var morro det! ....men det som ikke var morro var å bli spylt av fenriken på mandags morgen klokken 8.13 med en brannslokkningsslange for deretter bli jaget ut på en tomils-mars, uten frokost, når dagen var planlagt til en rolig innedag med puss av utstyr.. for å ikke snakke om hvor populære vi fem ble av resten av troppen :o jeje.. man har det morsomt så lenge man er ung heh? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hehehe For tjuvperm. Har ikke vært i militæret jeg Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 en tjuvperm jeg minnes godt.. eller, rettere sagt, minnes ett par brudstykker av Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Auda. Ja tipper det gjorde dere populære Etter at jeg ble tvingt med på 3 mila i miliæret fikk jeg en hendig lapp der det stod at jeg fikk selv velge hvilken fyskisk aktivitet jeg ville være med på resten av tida der inne, var litt greit. Jeg var med og jogget og sånt nå og da, men jeg ga fan når vi skulle ha mårragym. Alt pga jeg advarte dem om at det ene kneet mitt var litt ustabilt pga tidligere betennelse. Så det førte til at jeg fikk diagnosen "Jumpers knee" og måtte opereres i januar 2001... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vell.. Jeg er "bare" 18 og jeg kan fint ta vare på megselv.. Drikker dog ikke så mye ,men danskebåten går vell greit det ,men ifra Oslo? Hvorfor ikke reise til England ifa bergen? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 England er kult nok det, men danske båten er og blir danskebåten:D ingen ting kan sammenlinges. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe.. Har ikke vært i England ,men skal vi tenke på pris osv så er jo StenaLine ifra Oslo til Fredrikshavn det mest optimale..De er iallefall billige ,men en fin båt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå