allyse Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Ikke ta dette personlig, allyse, men tror ikke jeg vil bli med på en ferie med deg... Hehe. Pingle du var da Bør heller passe deg for BBC enn meg du Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Lol ide den derre bussen med accespunkter i:D Hadde hvert fett å tatt en tur til køben... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bare jeg som ser for meg en buss full av fjortiser med laptop som spiller CS på LAN? Nei, seriøst, har dere faktisk tenkt til å gjennomføre dette om det er nok interesse for det? Eller er det bare litt leking med tanken? Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Vi som ikke kan drikke, kjøre bil eller moped, kan dra på sykkeltur til Danmark Endret 1. januar 2004 av stine__ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Nei, seriøst, har dere faktisk tenkt til å gjennomføre dette om det er nok interesse for det? Eller er det bare litt leking med tanken? Ser jo seriøst ut som det er interesse for en tur, så jeg ser for meg vi kan gjennomføre dette jeg! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 som nevnt tidligere så er buss det desiderte rimeligste alternativet vi har viss man har en fullbooket buss (eller to..) men som også nevnt så trenger vi flere personer med busslappen. en nevnte at lastebillappen burde holde men det gjør den nok ikke. blir man stoppet med C(E) på lappen og 40 passasjerer så 'sliter' sjåføren litt Allyse, Jeg tror dette kan gjennomføres jeg, sett at vi får tak i flere sjåfører med busslappen (Jeg har BECEDE så jeg kan kjøre) og får fyllt opp bussen(e) og bestemt oss for hvor vi skal dra og når vi skal dra. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg kjenner en med lappen på buss som meer enn gjerne kunne kjørt oss for litt penger... (Han er alltid blakk) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei, seriøst, har dere faktisk tenkt til å gjennomføre dette om det er nok interesse for det? Eller er det bare litt leking med tanken? Ser jo seriøst ut som det er interesse for en tur, så jeg ser for meg vi kan gjennomføre dette jeg! Dere.. Du.. ueland og han andre kisen kunne jo vaert generals for dette.. Oslo er et naturlig sted og starte pga at vi kan kjoere soeroest. og saa etterpaa til Danmark.. trenger ikke og vaere utenlands ,men det blir en god del bedre da.. Danmark er jo ikke noe saerlig langt og naar vi foerst er der er ikke tyskland langt vekke heller.. Saa jeg er med saalenge det ikke koster evig mye.. kan sikkert faa med meg noen av kameratene mine ogsaa. IKKE kommenter det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kan dere vente til jeg blir 18? * Fredrik vil være med Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vil være med!! Eneste som er problemet er penger. Men hvis jeg vil, klarer jeg å skaffe det bare turen ikke blir for dyr! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg er iallefall med jeg stemmer på danmark eller nedover i europa hvis man skal til danmark trenger man ikke buss heller, da kan man jo bare si at vi møtes i (feks) ålborg da og da Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg har aldri vert ute av norge før faktisk så jeg blir vertfall med Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg er iallefall med jeg stemmer på danmark eller nedover i europa hvis man skal til danmark trenger man ikke buss heller, da kan man jo bare si at vi møtes i (feks) ålborg da og da Vi må jo ture sammen! det som er halve moroa:D Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vi reiser imorgen kl 09.00 ? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hadde hvert fett det.. men vi burde vel ta det på sommeren en gang Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Altså... Jeg er med så lenge pusen er med 40 gale nerder (nesten?) i en buss på vei nedover Europa! Det må jo bare bli bra Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Trodde man skulle glemme alt som har med datamaskiner å gjøre i ferien, og heller drikke seg full og samle kjønnsykdommer. Endret 3. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
nosto Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) blir med jeg å ,har busslappen.tur er kult Endret 3. januar 2004 av nosto Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Trodde man skulle glemme alt som har med datamaskiner å gjøre i ferien, og heller drikke seg full og samle kjønnsykdommer. Er det noen som har sagt at man skal blande datamaskiner inn i bildet her da? Don't think so Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tror jeg skal klare meg uten både komputah og kjønnsykdommer, igrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå