Gå til innhold

Noen som vil dra på hw.no ferie?

allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en tur til Danmark eller noe sånt hadde kanskje ikke vært så dumt :)

mange morsomme forslag på resiemetode men hva med buss? Jeg har busslappen, og jeg er sikker en del andre her inne på hw.no har busslappen òg som sikkert har lyst til å være med og kjøre på rotasjon

Lenke til kommentar

Hva med å ha skaffet en gammel buss som gjengen kunne stylet med hardware.no-logo på siden, og kansje også sette opp WLAN aksesspunkt, ha kalde katoder under setene osv.

wardriving anyone? så kan man kose seg med kaffe som holdes varm via den USB duppeditten :p

Lenke til kommentar
Jeg går for at vi drar til Syden eller til Miami og sover i kåken til Joachim. Der tenker jeg vi greit får pressa inn majoriteten av de 30 000 HW-medlemmene.

Btw, Joachim betaler for hele turen m/babes (pasific blue style).

Hmm en god ide da.

Lenke til kommentar
Jeg går for at vi drar til Syden eller til Miami og sover i kåken til Joachim. Der tenker jeg vi greit får pressa inn majoriteten av de 30 000 HW-medlemmene.

Btw, Joachim betaler for hele turen m/babes (pasific blue style).

Hmm en god ide da.

Nå skal du huske på at vi har 340 (ca.) m2... Dere kan sove i telt på stranden!

Selv tror jeg ikke jeg blir med på¨noen "HW-ferie"...

Lenke til kommentar
Det var da jeg leste "savner sommeren" tråden jeg begynte å tenke litt. Hadde det ikke vert kult om en gjeng fra hw.no / #hw.no dro på en ferie sammen? Noen som kunne tenke seg det, og kunne hatt noen ideer?

Ikke ta dette personlig, allyse, men tror ikke jeg vil bli med på en ferie med deg... :ermm:

(*internt*)

P.S. jeg er OzZn0Ff på IRC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...