Wabby Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vell... Her skal det kjoeres BIL! Ikke noe moped/125/250 osvosv..Men jeg er for en tur til feks tyskland jeg.. billige drikkevarer der.. fyllefester tar alltid av.. Er med jeg... Skal til Tyskland Uanz så To turer gjør ikke noe... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Herregud....Joa Men jeg er ikke med på noe sånt tror jeg. Har nok av turer neste år ihvertfall, og jeg foretrekker å reise med folk jeg kjenner =) (venner osv) men tyskland er kanskje ikke dumt, da jeg var der i sommer hadde VI det ihvertfall veeeeldig artig Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 TG er ferie nok for meg. 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Meget bra idè Allyse. En tur til Danmark hørtes artig ut, men forutsetter at jeg (som da får en pen liten vei nedover) må ha en del penger. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 En tysklandstur hadde vært phett da. Eller Danmark om vi ikke skal dra så langt. Kommer jo til å koste litt om vi ikke ligger i telt da men... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 B|Real: Med litt planlegging, og at dere vet ca. dato de drar så blir det litt lettere å spare penger til tur tenker jeg. Best å finne ut tidligst som mulig når dere skal dra, også da forberede godt Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Noen må sørge for kamera så folkene som ikke blir med får se Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 en tur til Danmark eller noe sånt hadde kanskje ikke vært så dumt mange morsomme forslag på resiemetode men hva med buss? Jeg har busslappen, og jeg er sikker en del andre her inne på hw.no har busslappen òg som sikkert har lyst til å være med og kjøre på rotasjon Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Hehe. det ble jo respons også på dette forslaget! Hm. Buss er vel ganske smart om det kommer mange. Noen forslag? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva med å ha skaffet en gammel buss som gjengen kunne stylet med hardware.no-logo på siden, og kansje også sette opp WLAN aksesspunkt, ha kalde katoder under setene osv. wardriving anyone? så kan man kose seg med kaffe som holdes varm via den USB duppeditten Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 slengte sammen et illustrasjonsbilde (MEGET raskt). hvor finner man den originale hw-logoen for tiden? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hehe roskilde er litt tvilsomt vel ? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg går for at vi drar til Syden eller til Miami og sover i kåken til Joachim. Der tenker jeg vi greit får pressa inn majoriteten av de 30 000 HW-medlemmene. Btw, Joachim betaler for hele turen m/babes (pasific blue style). Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg går for at vi drar til Syden eller til Miami og sover i kåken til Joachim. Der tenker jeg vi greit får pressa inn majoriteten av de 30 000 HW-medlemmene.Btw, Joachim betaler for hele turen m/babes (pasific blue style). Hmm en god ide da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men er buss er jo knall.. billig pr person ogsaa.. men sporsmaalet er hvor mange som har busslappen.. maa vaere et par stk iallefall, Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 sikkert noen som har lastebil lappen, det får vel funke... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg går for at vi drar til Syden eller til Miami og sover i kåken til Joachim. Der tenker jeg vi greit får pressa inn majoriteten av de 30 000 HW-medlemmene.Btw, Joachim betaler for hele turen m/babes (pasific blue style). Hmm en god ide da. Nå skal du huske på at vi har 340 (ca.) m2... Dere kan sove i telt på stranden! Selv tror jeg ikke jeg blir med på¨noen "HW-ferie"... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det var da jeg leste "savner sommeren" tråden jeg begynte å tenke litt. Hadde det ikke vert kult om en gjeng fra hw.no / #hw.no dro på en ferie sammen? Noen som kunne tenke seg det, og kunne hatt noen ideer? Ikke ta dette personlig, allyse, men tror ikke jeg vil bli med på en ferie med deg... (*internt*) P.S. jeg er OzZn0Ff på IRC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå