Gjest 5da1e...c6c Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Hey. Jeg har et fysisk problem som gir meg akutte smerter og ubehag daglig. Det er også en psykisk påkjenning. Jeg har blitt henvist til spesialist men timen er ikke før midten av juli. jeg lurte på om noen veit om det er mulighet for å bli innkalt tidligere dersom man ringer inn og sier man er plaget? Sykt at «verdens beste land» skal ha så jævla lang ventetid når mennesker trenger akutt hjelp. takk for svar Anonymous poster hash: 5da1e...c6c Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg tenker at å bruke legevakten midlertidig til du får den timen er det beste valget. Ikke bry deg om det hvis de mener det ikke er genuint. Vær ærlig og krev hjelp. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Lønner seg å klage/mase på en vennlig måte Jeg fikk time til operasjon flere måneder tidligere enn hva jeg hadde fått, fordi jeg har en super "stemor" som snakket for meg Den som tier, samtykker (til å ha den timen langt fram i tid) 1 Lenke til kommentar
Gjest 5da1e...c6c Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Dubious skrev (17 timer siden): Lønner seg å klage/mase på en vennlig måte Jeg fikk time til operasjon flere måneder tidligere enn hva jeg hadde fått, fordi jeg har en super "stemor" som snakket for meg Den som tier, samtykker (til å ha den timen langt fram i tid) Haha. Ringte inn idag, fikk timen flytte frem til mandag. SYKT at første timen var i juli. Norsk helsevesen duger likevel???♂️ Anonymous poster hash: 5da1e...c6c Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 De har timer/kapasitet tidligere, men de velger å gi timer langt fram i tid til folk som ikke sier ifra, sånn at de har kapsitet til å flytte timene til fok som vil ha time tidligere Lenke til kommentar
Storm_Eagle Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Jepp. Fikk selv en time for MR bilde over en måned etter at jeg hadde hatt en alvorlig skade. Ringte til Aleris og spurte om å få timen tidligere, og fikk det. Og når svaret kom sa legen at dette måtte opereres nå for nå begynte det å bli i helt siste liten før det hadde begynt å gro for mye... Så hadde jeg ventet på den opprinnelige MR timen hadde det blitt alt for sent. Og da ville jeg nok uansett ikke ha fått noen operasjon fordi corona tiltakene hadde begynt. Og hadde nok da endt opp med et permanent ødelagt lem. Endret 16. mai 2020 av Storm_Eagle Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Hadde det ikke vært for Covid-19 kunne du vurdert å dratt ut av landet. Norge har et av verdens tregeste helsevesen så hvis man mistenker noe alvorlig bør man få sjekket seg utenlands. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Allinuse skrev (42 minutter siden): Hadde det ikke vært for Covid-19 kunne du vurdert å dratt ut av landet. Norge har et av verdens tregeste helsevesen så hvis man mistenker noe alvorlig bør man få sjekket seg utenlands. Det finnes private klinikker i Norge som har mye kortere kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå