pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Nå har jeg nettopp lastet ned Opera 7.23, og det første jeg la merke til er at når jeg trykker i adressefeltet og skriver "g [søk]", så kommer den ikke til google.com/... men til http://g [søk] Hva er dette for noe? Hvor er de flotte hurtigtastene? Jeg finner ingenting på preferences. OT: Fin footer på Opera sin hjemmeside Opera closely adheres to the standards issued by the W3C; no bits or bytes were harmed in the creation of this site.Copyright Opera Software ASA. All rights reserved. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis du trykker "g" mellomrom og det du søker etter, fungerer det utmerket! Oversikt over alle hurtigtaster osv får du ved å trykke F1 og klikke på "Keyboard". Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 g TopDog F1 (help) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 g TopDogF1 (help) Snodig, virker utmerket her, og jeg har 7.23 på flere windows maskiner og en linux... fungerer på alle sammen. Jeg ville prøvd en reinstallasjon. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) g TopDogF1 (help) Er noe med innstallasjonen din, virker hos meg Avinnstaller og ta en ny Opera fra scratch Edit: Skriveleif Endret 31. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå