Morten HS Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 nå skal jeg ikke være helt sikker her, men fjernstyrt bil tror jeg man bare får til Sony Ericsson telefoner! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Bra du ikke er helt sikker for: http://dintelefon.net/modules.php?name=New...article&sid=145 Så da spør jeg igjen, noen som vet om hvor man kan få kjøpt fjernstyrt bil til sx1? Lenke til kommentar
javvad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 http://mumien.se/butiken3/product_info.php...d=64%2093091560 og velg telenor mobil, det skal funke på alle mobiler hvis du har telenor ifølge dem... Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva iall verden skal du med fjernstyrt bil til en mobil...? Må være det mest tåpelige og minst fornuftige ekstrautstyret ever Og jeg hører den blir brukt en uke, deretter havner den i skuffen for alltid. 600 spenn rett i dass Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Det kan jeg tro på, og som det står at det er en"underholdende småsak" det kan jo være noe rett i. Men that`s it, hvis jeg kommer bortom det kan det nok hende jeg kjøper det. Litt stilig og følge med på teknologien. Er derfor jeg bytter mobil flere ganger i året.. Ikke fordi jeg har bruk for nyere telefoner. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 tøft; hadde tenkt å kjøpe meg en t68i for å kunne bruke car-100 men nå skal jeg kjøpe meg denn dær! legger inn ordre nå Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fjernstyrt bil til mobiltelefon virker phett da Får sikkert Sony bilen til å funke med ett java program. Stikk på www.club-siemens.com å spør etter det i java forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå