Redaksjonen. Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Tesla gjør et byks i kundetilfredshet Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Ja selvfølgelig. De har jo booztet opp kapasiteten på SeviceCentrene sine, og de har forbedret kvaliteten på produksjonslinjene sine. Resten ER jo gull! 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Ingen overraskelse, det er gjort veldig mye de siste årene for å få opp service apparatet. Bilene blir bedre(model 3 er jo en kjempe forbedring i mine øyne) osv. 5 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Når de ikke selger biler vil de vel ha andre inntekter. Eller er det tv2 hjelper deg effekt? 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Trestein skrev (59 minutter siden): Når de ikke selger biler vil de vel ha andre inntekter. Eller er det tv2 hjelper deg effekt? Det er i hvertfall ingen Trestein-effekt å spore... ? Men du skal ha for innsatsen! 9 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Trestein skrev (2 timer siden): Når de ikke selger biler vil de vel ha andre inntekter. Eller er det tv2 hjelper deg effekt? Har jo aldri solgt mer biler siden sist år, så... 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Salvesen. skrev (54 minutter siden): Har jo aldri solgt mer biler siden sist år, så... Jeg følger med på denne https://elbilstatistikk.no Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 1 hour ago, Salvesen. said: Har jo aldri solgt mer biler siden sist år, så... Leaf har solgt mer enn alle modeller i ditt merke i 2020.... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Trestein skrev (41 minutter siden): Jeg følger med på denne https://elbilstatistikk.no Kanskje bruke litt mindre tid på dette og mer tid på å lære seg statistikk? 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 kremt skrev (11 minutter siden): Leaf har solgt mer enn alle modeller i ditt merke i 2020.... Hva har det med saken å gjøre? Tesla har fortsatt aldri solgt mer biler enn i 2019. Håpløse folk altså, kan dere ikke bare lese det som blir skrevet? 7 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Du har en bil som selges ca halvparten så mye som Golf og Leaf. Er det vanskelig å akseptere? 2 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Min eneste ene bil, er en Nissan Leaf. Selges den virkelig dobbelt så mye av som Tesla? Skal det gjøre meg glad og ekstatisk, da? Eller hva skal jeg egentlig med den infoen? ? Stengt tatt blir jeg ikke særlig imponert over at Leaf selger godt. Det har jeg alltid visst. Hvis noen lurer på hvorfor det er slik, så ta en titt på pris! Leaf er en billigbil, og jeg kjøpte min fabrikkny for bare 215k! Riktignok er det fem år siden, og bilen kan på ingen måte måle seg mot en Tesla. Men billig var den. Hva salgstall til Nissan har å gjøre i en diskusjon som egentlig omhandler om Tesla selger flere eller færre biler i dag, enn i fjor - det forstår jeg ikke. Det er jo ikke slik at godt salg av Leaf trenger å ha innvirkning på Tesla. De leverer ikke en gang biler i samme segment ... Ps: jeg elsker bilen min. Den er helt genial i hverdagen. Men vi kan ikke kjøre så langt. Dessverre. Og siden vi ikke har lyst til å eie to biler i husholdningen, kommer vi etterhvert til å bytte den ut. (Kanskje i ny billig Leaf, kanskje oppgraderer vi til en Tesla - hvem vet?) En så lenge må vi byttelåne til oss fossile kjøretøy de få gangene vi skal ut på langtur ... 6 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 (endret) kremt skrev (1 time siden): Du har en bil som selges ca halvparten så mye som Golf og Leaf. Er det vanskelig å akseptere? Nei, absolutt ikke? At folk ikke kan lese og vrir på det som blir sagt(som nå...) Er verre... Forøvrig har vi ikke bare en bil.. Endret 14. mai 2020 av Salvesen. 3 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Kan bare konstanterer at Volvo sjefen så helt avslappet ut i dag. 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Veldig bra med lenger åpningstider. Møller her i byen har åpent når vanlige folk er på jobb. Jeg må ta en halvtime fri for å levere og en halvtime fri for å hente. Er selvfølgelig mest kø på disse tidene og det står en liten gjeng å kikker stygt på de to stakkarene i kundemottaket hver gang jeg er der. Nå må jeg tilbake med 2018 passaten igjen for å fikse knirk de smurte opp i fjor. Akkurat som de pleier på mine tidligere Golf stv og Octavia stv. Neste bil er like så godt en Tesla.. 3 1 Lenke til kommentar
99N2JE2U Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Av ren nysgjerrighet, hva tenker du er mye bedre med Model 3 enn S og X. Pris og at den kan ta både hengerfeste og takboks? Eller tenker du på noe annet? Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 99N2JE2U skrev (46 minutter siden): Av ren nysgjerrighet, hva tenker du er mye bedre med Model 3 enn S og X. Pris og at den kan ta både hengerfeste og takboks? Eller tenker du på noe annet? Vi har X og 3, det er en del ting Model 3 er bedre på etter min mening. Det viktigste er vel interiøret, jeg foretrekker helt klart det i Model 3 fremfor X. Det virker mye mer moderne på alle måter. Spesielt rattet er genialt, et lite ratt er mye bedre å bruke enn et stort synes jeg. Det kan være lite siden man ikke trenger å se instrumenter gjennom det. Model 3 føles også mer smidig og kontant enn S/X (jeg har hatt S før og kjørt S som lånebil). 1 Lenke til kommentar
N8591NB4 Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 Ai,ai, dette må være vond lesing for Teslahatere ? 1 1 Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 God å lese, siden jeg nettop har tatt sjansen på å bestille. Langt til nærmeste servicecenter er det og. Men Tesla reiser jo til og med rundt for å fikse småting hører jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå