rule78 Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Som sagt jeg ville ha enkelt forklaring. Du skriver i kodene som er kinesisk for meg. Eneste jeg vet er hvor jeg skal med rød. Etter det er stopp Sorry Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Er derfor jeg anbefaler å gå til noen som kan det. Er du uheldig og kobler feil kan du risikere bilbrann hvis du ikke vet hva du kobler. Alternativet er en modellspesifik adapter til bilen din. Da skal alt bare være å koble til. Lenke til kommentar
rule78 Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Vet du hvor jeg finner den modellspesifik ? Tips ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 www.bilradiospesialisten.no har kanskje. Finnes et utall andre butikker også. Vil tro de fleste som selger bilstereo enten har eller kan skaffe. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Vil tro det er en adapter av denne typen som er nødvendig for såkalt plug and play. Denne om du har Dynaudio Sound System. Lenke til kommentar
rule78 Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Ser forskjell på pris med en gang. Ikke verdt. Men takk for tips. Skal prøve å fine noe som kan fikse billig. Det der er bagatelljobb for noen Lenke til kommentar
rule78 Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Alt i alt jeg visste fra før at hele poenget er å finne strøm når tenningen er på. Så trodde at det blir enkelt å finne uten å blande fagfolk her. Ser ikke sånn ut. Så den fra Hansen kan bare retuneres. Iso fra biltema funker helt greit. Men takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå