Etaten Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Er det noen der ute som gidder å gi meg en utførlig beskrivelse på hvordan jeg skal komme meg på internett med en Ipaq 3970 (med bluetooth) og mobiltelefonen? Gjerne stegvis, og til opplysning bruker jeg en Siemens s55 (med bluetooth også). Jeg bruker Netcom som leverandør til mobilabonnementet.. Husk nå på at jeg er helt grønn, og vil gjerne ha dette trinn for trinn fra start til slutt... På forhånd takk, og så håper jeg at dere der ute får ett forrykende flott nytt år..... :-) Mvh Etaten Endret 31. desember 2003 av Etaten Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Denne bilde-for-bilde forklaringen laget jeg da 3970'en kom ut: http://www.pdanorway.com/Download/GPRS_blu...h_3870_3970.pdf Det er ganske enkelt, hadde eksakt samme utstyr som deg før, så si ifra hvis du ikke får til. Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Takker og bukker... Ha ett forrykende godt nytt år...:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå