arni Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Når jeg starter opp maskinen får jeg en feilmelding. Attention 96K /118HZ Frequency is out of range Jeg har: Amd athlon t-bird Windows ME Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Det kan se ut som om refreshrate'n på skjermen er satt høyere enn skjermen din klarer. Gå inn i Safe mode og sett ned instillinga eller reinstall skjermkort-driverne. Lenke til kommentar
arni Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 refreshrate'n står på ukjent Og hvordan reinstaller jeg skjermkort-driverne. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg ville heller tro at det kan være en fordel å installere en driver til skjermen, hvis dette ikke er gjort. Å reinstall av skjermkort driver er enkelt. Slett den i enhetsbehandling, og start på nytt :razz: så installerer den driveren engang til. Lenke til kommentar
arni Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg får ikke kommet inn på cd`en til skjermen og jeg har reinstalert skjermkortet. Men det funker ikke. Det har gått greit før(uten driver til skjermen). Forrige gang dette skjedde formaterte jeg. Begge gangene skjedde det etter å ha prøvd Diablo 2 LOD. [ Denne Melding var redigert av: arni på 2002-03-06 17:27 ] Lenke til kommentar
arni Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 er MSI K7T PRO-R hovedkort veldig usabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå