Complexity Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) 22 minutes ago, uname -l said: Hvis man lurer på noe, kan man ta en telefon og forvente å få snakket med noen som kan gi et fornuftig svar? For meg er det et minstekrav om jeg skal bruke opptil en million kroner på en bil. Om du er strandet med feil på bilen kan du ringe dem å få veihjelp og diagnose av bilen over internett. Men mindre kritiske ting tror jeg ikke du kan ringe Tesla for. Da må du stikke innom servicesenter eller sende en request i appen. Har lite erfaring med dette selv da jeg ikke har vært spesielt plaget. Bestilte time til 4hjulskontroll via appen en gang og fikk time noen dager senere (som jeg valgte selv på kalenderen i appen) Fikk gratis leiebil også så virker greit for min del, men har inntrykk av at de har mye å jobbe med på servicedelen ja. Mens bilen var der og fikk kontrollen sin ble appen min endret og viste meg ca når bilen var ferdig. Kjekt å vite så man slipper å ringe å mase som jeg må på alle de andre verkstedene jeg forholder meg til. Endret 26. mai 2020 av Complexity 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå