Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Alexander4840 skrev (1 minutt siden): Begynner å telle antallet latterlige bakovervendte poster I stedet for å svare ordentlig kommer du med en svada kommentar. Det understreker bare nivået du ligger på. 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Alexander4840 skrev (4 minutter siden): Kanskje en nabo ringte, som sagt var nabolaget ''på vakt'', kanskje Arbery oppførte seg misstenksom da han passerte Mcmichaels, kanskje han var kjent igjen av en av dem, kanskje naboen kjente han igjen og sa ifra, idk. Naboen til huset som ble gått inn i var på telefonen med politiet en stund, kanskje han ringte Mcm som han visste var i den rettningen. Kanskje nabolaget har en FB gruppe. Kanskje er nøkkelordet her. Igjen et latterlig argument. Kanskje ditt, kanskje datt. Det er irrelevant hva du mener kanskje kan ha skjedd. 3 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Psykake skrev (1 minutt siden): I stedet for å svare ordentlig kommer du med en svada kommentar. Det understreker bare nivået du ligger på. Finnes det ett ordentlig svar på den posten? 1 Lenke til kommentar
InnoPerp Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Just now, Psykake said: Kanskje er nøkkelordet her. Igjen et latterlig argument. Kanskje ditt, kanskje datt. Det er irrelevant hva du mener kanskje kan ha skjedd. Det må være rimelig innafor å anta at de kjente igjen Arbery når de fulgte etter ham. Eller mener du at de fulgte etter han kun fordi han var svart? 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Alexander4840 skrev (Akkurat nå): Finnes det ett ordentlig svar på den posten? Det er det nesten du som må svare for. Innlegget mitt var rettet til deg, men hvis det eneste du greier å svare er svada var det tydeligvis ikke mulig for deg å svare noe annet. 2 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Psykake skrev (Akkurat nå): Det er det nesten du som må svare for. Innlegget mitt var rettet til deg, men hvis det eneste du greier å svare er svada var det tydeligvis ikke mulig for deg å svare noe annet. Det var svada jeg svarte på, med svada som illustrerer hvor ufattelig dumme ting du skriver 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Alexander4840 skrev (16 minutter siden): Kilde pls Her er en: Sitat After blocking Arbery's path, Travis McMichael exited the truck and ordered him to halt while taking aim with his shotgun. https://times-herald.com/news/2020/06/ahmaud-arbery-gunman-made-racial-slur-after-shooting-investigator-says Det er sitert fra avhøret minst to ganger i denne tråden også. --- Og vi vet også at du ville blitt skutt av Manshaus, mens Arbery ville overmannet ham, under mosketerrorforsøket. Det er også kjekt å vite. --- Og igjen -- de fulgte etter ham fordi de trodde han var en innbruddstyv de aldri hadde sett, ikke fordi han drakk vann på den forlatte byggeplassen. Det er litt flott at gjerningspersonene er ærlige, og hele tiden gjør situasjonen verre for seg selv og fremstiller menneskene som forsvarer dem i dårligere og dårligere lys, etter hvert som alle unnskyldningene for drapet blir visket bort av gjerningspersonene sine egne forklaringer til retten, og tolkningene av situasjonen bekreftes å være i Arbery sin favør -- mens opplevelsen til folka som anklager Arbery for å selv være skyld i episoden virker å være basert på en svært alternativ tolkning av hva videoen viser. Endret 16. august 2020 av Red Frostraven 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Alexander4840 skrev (Akkurat nå): Det var svada jeg svarte på, med svada som illustrerer hvor ufattelig dumme ting du skriver Det er du som påstår at Arbery burde handlet annerledes. Ikke jeg. Jeg påpeker bare hvor dumt argument det er å bruke i et spørsmål om hvem som har skyld for Arbery sin død. Har du ikke noe å svare på det, men anklager meg for å skrive svada istedet, tolker jeg det som at du ikke greier å svare fordi du innser selv at det er et dumt argument. . 2 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 InnoPerp skrev (6 minutter siden): Det må være rimelig innafor å anta at de kjente igjen Arbery når de fulgte etter ham. Eller mener du at de fulgte etter han kun fordi han var svart? Jeg mener ingenting om hvorfor de fulgte etter ham. Det er irrelevant for utfallet og spørsmålet om skyld/ansvar. 3 Lenke til kommentar
InnoPerp Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 8 minutes ago, Psykake said: Jeg mener ingenting om hvorfor de fulgte etter ham. Det er irrelevant for utfallet og spørsmålet om skyld/ansvar. Heh, jaja. Hva mener du er relevant for utfallet og spørsmålet om skyld og ansvar (Merk at det skilles mellom skyld og ansvar) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 (endret) InnoPerp skrev (4 minutter siden): Heh, jaja. Hva mener du er relevant for utfallet og spørsmålet om skyld og ansvar (Merk at det skilles mellom skyld og ansvar) Kan du først forklare hva du legger i at det skilles mellom skyld og ansvar? Jeg brukte kun skyld/ansvar fordi begge ordene blir brukt i denne tråden for å illustrerere samme sak: Kan Arbery klandres for sin egen død. Endret 16. august 2020 av Psykake 2 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Red Frostraven skrev (30 minutter siden): Det er sitert fra avhøret minst to ganger i denne tråden også. Måten de skriver det på får meg til å tro at de antar han siktet, basert på det de så i videoen. Eller om de mener det å 'peke og skyte' i siste liten foran bilen kvalifiserer (fra bilens perspektiv). Her er hele saken som din kilde refererer til, med ALT som skjedde ila jakten.https://www.news4jax.com/news/local/2020/06/06/gbi-testimony-reveals-new-details-about-what-happened-the-day-ahmaud-arbery-was-killed/''Video shows Travis McMichael with his shotgun outside of his truck with his back to the driver side door.'' Om det var vitnet til at travis pekte på Arbery før han svinget, så ville det vært en enorm detalj, og ikke noe Dial eller reporteren ville glemt å skrive. Jeg vil gjerne ha direkte ord for ord testimony fra de 3, eller er Dial sin muntlige recount det eneste offentligheten har? Endret 16. august 2020 av Alexander4840 2 Lenke til kommentar
InnoPerp Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 6 minutes ago, Psykake said: Kan du først forklare hva du legger i at det skilles mellom skyld og ansvar? Jeg brukte kun skyld/ansvar fordi begge ordene blir brukt i denne tråden for å illustrerere samme sak: Kan Arbery klandres for sin egen død. Tok opp en del eksempler på dette tidligere i tråden og la til denne lenken: http://kontrovers.no/skyld-og-ansvar/ Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Psykake skrev (28 minutter siden): Jeg mener ingenting om hvorfor de fulgte etter ham. Det er irrelevant for utfallet og spørsmålet om skyld/ansvar. Du påpeker hele tiden at de ''jaktet og siktet på han helt uten grunn, så arbery måtte forsvare seg'', så det er tydeligvis en selvmotsigelse... Endret 16. august 2020 av Alexander4840 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 (endret) InnoPerp skrev (5 minutter siden): Tok opp en del eksempler på dette tidligere i tråden og la til denne lenken: http://kontrovers.no/skyld-og-ansvar/ Jeg mente, hva legger du i det ref trådens emne. Den linken er null verdt i spørsmålet om Arbery kan klandres eller ikke. Endret 16. august 2020 av Psykake 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Alexander4840 skrev (Akkurat nå): Du påpeker hele tiden at de ''jaktet og siktet på han'', så det er tydeligvis en selvmotsigelse... Hva er det du babler om? Grunnen til at de fulgte etter han har ingen innvirkning på utfallet i saken. Hvordan er det en selvmotsigelse å påpeke dette? 2 Lenke til kommentar
InnoPerp Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 2 minutes ago, Psykake said: Jeg mente, hva legger du i det ref tråden emne. Jeg mener at Arbery må bære noe av ansvaret for situasjonen han havnet opp i, uten at jeg klandrer eller legger skylden på han for at han ble drept. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 InnoPerp skrev (1 minutt siden): Jeg mener at Arbery må bære noe av ansvaret for situasjonen han havnet opp i, uten at jeg klandrer eller legger skylden på han for at han ble drept. Det får du mene. Det er din virkelighetsoppfatning. Jeg deler heldigvis ikke den. 2 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 Psykake skrev (3 minutter siden): Hva er det du babler om? Grunnen til at de fulgte etter han har ingen innvirkning på utfallet i saken. Hvordan er det en selvmotsigelse å påpeke dette? Du påpeker hele tiden at de ''Arbery måtte forsvare seg fordi de Jaktet på han'', da er GRUNNEN for at de jaktet helt kritisk. 1 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 16. august 2020 Rapporter Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Psykake skrev (25 minutter siden): Kan du først forklare hva du legger i at det skilles mellom skyld og ansvar? Jeg brukte kun skyld/ansvar fordi begge ordene blir brukt i denne tråden for å illustrerere samme sak: Kan Arbery klandres for sin egen død. Ditt Spm ^ InnoPerp skrev (9 minutter siden): Jeg mener at Arbery må bære noe av ansvaret for situasjonen han havnet opp i, uten at jeg klandrer eller legger skylden på han for at han ble drept. Hans Svar ^ Psykake skrev (5 minutter siden): Det får du mene. Det er din virkelighetsoppfatning. Jeg deler heldigvis ikke den. Ditt svar på hans svar ^ WOOSH den gikk over hodet Herregud, han svarte deg akkurat på sitert spm. Endret 16. august 2020 av Alexander4840 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå