Arodem Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 2K skal slippe en samlepakke med det som virker å være oppussede varianter av de to første spillene. Samler alle Mafia-spillene i Mafia: Trilogy Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Spiller lett gjennom Mafia 2 på nytt. Fantastisk spill. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Drar fortsatt frqm de to først i ny og ne. Håper får en ordentlig oppdatering og ikke bare en tekstur og oppløsningoppdatering. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Mafia 1 med en real oppgraderingen ville hvert noe. Mafia 2 var langt fra like bra, alt for mange brett som gikk ut på å drepe 40 bad guys. I mafia 1 med unntak av siste brett var det snakk om mindre enn 10 bad guys i de brettene som involverte skyting. Horehus brettet hadde 7 stykker om jeg hukser riktig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeg har kun spilt Mafia 2, som var helt fantastisk. Har hatt lyst til å spille de to andre også, så dette passer jo bra! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg likte godt Mafia 2. Men sett i et tidsriktig perspektiv så var det det første spillet som var mest revolusjonerende da det kom ut. Husker jeg brukte mye tid på å bare leve meg inn i byen og utforske områdene. Det var skuffende at byen ikke var like levende som introsekvensen til spillet, trolig fordi de hadde litt større ambisjoner enn det som var realistisk, så når jeg hører at dette kanskje kan fikses så treffer deg meg litt i nostalgien. Jeg skulle hatt en tidsmaskin slik at jeg kunne fortalt den yngre meg om denne remaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå