Garegaupa Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Hei! Eg sit med eit MicroSD-kort som eg skulle fått ut ein del data frå. Problemet er at eg ikkje får til å lese kortet. Det sat tidlegare i ein Android-telefon, men slutta å la seg lese/skrive til. Eg har prøva i to ulike PC-ar, og med og utan "MicroSD-til-vanleg-SD"-adapter. Eg har prøva både på vanleg måte og med bruk av Recuva. Systemet finn kortet reint fysisk (i alle fall av og til), men eg får feilmelding ved forsøk på å lese det. Eg kan ikkje sjå nokon opplagde eksterne feil/skadar på kortet. Har eg nokon fleire mogelegheiter som eg kan prøve heimanfrå? Viss ikkje, er det nokon som veit om eitt eller fleire selskap som driv med redning av data frå defekte lagringsmedium og kva eg må rekne med å betale for ein slik "redningsaksjon"? Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 IBAS er en gjenganger på dette. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Ah, tusen takk skal du ha! Der kom det namnet som eg visste eg hadde høyrt, men ikkje klara å hugse for alt i verda... ? Eg tek kontakt med dei og høyrer kva noko slikt kan kome på. Endret 13. mai 2020 av Garegaupa Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Oppdater gjerne tråden når du veit noke meir. Har tidlegare brukt eit progam som heitte Pandora (eller likande) med hell, men då var problemet at bilda var sletta eller fjerna frå eit ellers fungerande SD-kort. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Se også på muligheten til å kjøre backup i fremtiden. Mange forskjellige aktører leverer apper / software som automatisk laster opp filer til deres løsning, eksempelvis Dropbox, Jottacloud. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) @The Avatar: Absolutt, eg skal kome med ei oppdatering når eg får svar. ? @Fleskefjeset: Ja, sikkerheitskopi er essensielt. Eg har det på min telefon, men dette var på konas gamle, og der hadde me oversett det... ? Men på den nye telefonen hennar er det i alle fall på plass, så me burde ikkje kome i dette uføret fleire gonger. Endret 13. mai 2020 av Garegaupa Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 Då fekk eg svar frå IBAS. Dei kan gjere ei gratis vurdering av tilstanden til kortet, og så tippar dei at ei gjenoppretting vil koste alt frå kr 3.000,- til kr 10.000,-... ? Ikkje akkurat småpengar, men det kostar i alle fall ikkje noko å få det evaluera. Så får ein heller gjere ei vurdering av kva innhaldet er verdt når ein får den endelege prisen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Sjekk med innboforsikringen om de kanskje dekker dette. 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2020 Takk for tipset, det skal eg sjekke! ? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. mai 2020 Del Skrevet 21. mai 2020 @Garegaupa Dersom du ikke har kommet noe videre med dette, så kan jeg tipse om en som er aktiv på "Recovery-fronten", og er "litt" billigere enn Ibas ? Jon Bang har en hjemmeside og er også på Facebook. 1 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 24. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2020 Mange takk for tipset, dette skal eg så absolutt sjå nærare på! ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå