Mann1982 Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Hei, Jeg har gjort en innlevering i webprogrammering. Men en liten feil som kan fikses på 20 sekunder - som jeg oppdaget etter å ha levert inn - ødelegger hele koden. Gir sensor da stryk bare ? Hvor mye påvirker det karakterene? Har noen erfaring med dette ? Endret 13. mai 2020 av Mann1982 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Burde ha brukt 20 sekunder ekstra på å gå over koden før innlevering. Helt opp til sensor dette Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Hvordan fungerer det i arbeidslivet? Du kan vel alltids sende en mail og spørre om å gjøre om det der etter programmet er levert til en kunde. Så dette burde ikke gi stryk. Kan ikke hoppe over alle timene du har jobba for en så liten miss. Det ville vært svært utilgivelig. Håper du oppdaterer når tiden er inne for det. Endret 14. mai 2020 av Taurean Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg har vært sensor mange ganger, ville aldri strøket noen pga en liten feil hvis resten av løsningen viser forståelse av fagfeltet. I et tenkt tilfelle der alt var perfekt og en klar A kandidat også har du f.eks én syntaks feil som kjør at det ikke starter så ville jeg aldri vurdert det mer enn én karakter ned (kanskje ikke det en gang). 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Er dette en "rent skriftlig oppgave", eller en praktisk oppgave der man faktisk "kjørte opp" løsningen? Lenke til kommentar
Mann1982 Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 5 hours ago, NULL said: Er dette en "rent skriftlig oppgave", eller en praktisk oppgave der man faktisk "kjørte opp" løsningen? Prosjektoppgave der man kan teste og kjøre opp koden. Feil er jo feil og jeg er jo ansvarlig for dette, derfor brude trekke ned noen poeng. Jeg bare håper at det ikke blir helt nedtrekk som om "alt er gjort feil". Lenke til kommentar
Anonymperson1234 Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg har noen spørsmål til deg: 1. Hvor mye tid har du hatt? 2. Hvor stort er prosjektet? 3. Hvor liten er "en liten feil"? (jeg lurer på om det kunne ha vært "skrivefeil" eller noe) 4. Er koden bra ellers? ------------------------------ Jeg regner med at de som sjekker kommer til å vite hvor feilen oppsto, og de kan se om du faktisk bare hadde et veldig lite uhell Det kommer nok til å gå fint. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå