PumpAction Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vel topic sier endel, trenger løse Firewire, USB, og Lyd - tilkoblinger, stikkordet er panelmontasje, skal alså ha dem i front på et kabinett, (1mm alu). Jeg vet ikke om noen butikker som selger slikt, vet du? Har lett en del på elfa men fant bare en usb-port som ikke virka alt for praktisk til gjør det selv operasjoner. Lyd hadde dem og, men firewire kan jeg ikke finne. - Er også på utkikk etter samme type kontakt som f.eks Abit NF7-S bruker for å koble til de ekstra USB/FW portene til hovedkort, det er vel en 8 eller 10-pin plugg an noe slag. - En volumkontroll-kit av noe slag, slik at jeg kan justere volum på headphones, kunne vært praktisk, kan lage printplate osv. selv, så kun et koblingskjema er nok. Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) 3dfxcool og Microplex har hennholdsvis Denne (du finner den under tilbehør i webshoppen demmes) og denne (denne finner du under kabinetter > i/o adaptere) Endret 31. desember 2003 av gather Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Vel, nå var var det slik at jeg er på jakt etter løse tilkoblinger, alså ikke et ferdigpanel Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vel, nå var var det slik at jeg er på jakt etter løse tilkoblinger, alså ikke et ferdigpanel Hvis du er slik en casemodder har du vel ikke problemer med å demontere det panelet og montere bare de komponentene du trenger? Det panelet blir liksom en slik alt-i-en pakke... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Den tanken ligger i bakhuet, eneste ulempen var at jeg trenger isåfall 2 stk. panel for å få 4 usb-kontakter og 600,- ble litt mer enn jeg hadde tenkt meg. En annen ting er at det blir svært små hull, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få kantene rette nok til at det skal bli fint med det utstyret jeg har tilgang på, noe som dekker kantene 1-2mm hadde derfor vært å foretrekke. RJ-45 kontakter er jeg også på utkikk etter, men det finner jeg kansje på skolen etter nyttår. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Som nitromarsjipan sa: elfa Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Vel, nå var var det slik at jeg er på jakt etter løse tilkoblinger, alså ikke et ferdigpanel Hvis du er slik en casemodder har du vel ikke problemer med å demontere det panelet og montere bare de komponentene du trenger? Det panelet blir liksom en slik alt-i-en pakke... han burde vel klare det ... liksom når han sku ha koblingskjema ellers så får man kjøpt rj45 kontakter på alle instalasjons og elektro og kanskje telebutikker. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 eller bare gjør som meg.. Hadde en ekstra "brikke" med 2 usb utganger på bak på pcen.. stod i en psi? slot sammen med skjermkort, lydkort osv. Løsna den fra pinnen og limte fast på en 3 1/4?(diskettstasjonplass hvertfall) Lagde noen hull i fronten.. eneste -(minus) er at det ikke er lang nok ledning fra nederst i venstre hjørne til fronten av kabinettet så usb-inretningen min får ikke strøm og nødvendigheter.. men ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå